printlogo


کد خبر: 175575تاریخ: 1396/2/26 00:00
اخبار

کابوس چهار ساله «روحانی»!
کمبود، رکود، یأس، سرگردانی
بیکاری، ورشکستگی، حیرانی
یارب! مپسند تا که تکرار شود
کابوس چهار ساله «روحانی»!
***
با «کلید» آمد و دیدیم که در آخر کار
قفل‌هایی که نشد باز، مضاعف شده است
گفتمش: بنجل «تدبیر» و « امید»ت چون شد؟
گفت: این هردو متاعیست که مصرف شده است!
عباس خوش‌عمل‌کاشانی


توصیه «سرشار» به  تماشای «ویلایی‌ها»
محمدرضا سرشار، داستان‌نویس و پژوهشگر نوشت: پیشنهاد می‌کنم دیدن فیلم «ویلایی‌ها» در سینما را به همسران‌تان هدیه بدهید و 2 ساعتی را با عطر دفاع‌مقدس در کنار هم بگذرانید. به گزارش فارس، محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) داستان‌نویس و پژوهشگر درباره فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» نوشت: فیلم تحسین‌برانگیز «ویلایی‌ها» از آن فیلم‌های عاشقانه است که فداکاری‌های زنان را برای دفاع مردانشان از انقلاب اسلامی روایت می‌کند. اگر قبلاً شیفته مجموعه کتاب‌های درخشان نیمه پنهان ماه بوده‌اید، حالا می‌توانید یک نسخه سینمایی آن را از بیستم اردیبهشت در پرده سینماها ببینید. پیشنهاد می‌کنم دیدن فیلم «ویلایی‌ها» در سینما را به همسران‌تان هدیه بدهید و 2 ساعتی را با عطر دفاع‌مقدس در کنار هم بگذرانید.  جا دارد از خانم منیر قیدی و آقای سعید ملکان هم برای آفریدن این اثر زیبا تشکر کنم. ممنون که ما را میهمان سبک زندگی آسمانی‌ها کردید.

روایت مدیر سوره مهر
از رشد مخاطبان مردمی
عبدالحمید قره‌داغی گفت: هرچه پیش‌ می‌رویم سوره مهر به هدف خود که همانا داشتن مخاطبان مردمی و بی‌شمار است نزدیک‌تر می‌شود، مخاطبانی که شامل همه گروه‌های سنی و عموم بازدیدکنندگان و مخاطبان کتاب و کتابخوانی می‌شوند. به گزارش فارس، عبدالحمید قره‌داغی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر درباره تمهیداتی که برای حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اندیشیده بودند، گفت: نخستین اقدام تعدد عناوین چاپ اول بود که به لطف خدا و تلاش همکاران توانستیم بیش از 210 عنوان کتاب جدید را در روزهای نمایشگاه عرضه کنیم که این تعداد عناوین یک اتفاق کم‌‌سابقه بود و به برنامه‌ریزی ویژه‌ای نیاز داشت. وی ادامه داد: دومین اقدام سوره مهر در این دوره از نمایشگاه توجه بیشتر و بهتر به غرفه بخش کودک بود. در سال‌های قبل این بخش کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت و نیاز بود با توجه به تعداد عناوینی که منتشر شده و عناوین تازه‌ای که از راه می‌رسیدند، برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشته باشیم. امسال یک غرفه 90 متری به این بخش اختصاص یافت و علاوه بر این تلاش کردیم حداکثر استفاده را از برندهای‌مان همچون عروسک‌ها و محصولات شکرستان صورت دهیم و محیطی شاد و جذاب را برای بازدیدکنندگان کودک و نوجوان به وجود آوریم. علاوه بر این چندین مجموعه جذاب و خواندنی از نویسندگان مطرحی همچون مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان‌نژاد و... منتشر شد. همچنین برای غرفه کودک سلسله نشست‌هایی تدارک دیده شد و نویسندگان و کارشناسان زیادی در این جلسات شرکت کردند و مباحث خوبی هم مطرح شد.

«ساعت ۵ عصر» بعد از «نهنگ عنبر»
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» بعد از «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» روی پرده می‌رود. به گزارش تسنیم، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه این شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه قرارداد فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری بعد از فیلم «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» در گروه قدس ثبت شد. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی بعد از «برادرم خسرو» در گروه کورش ثبت شد. وی در ادامه درباره تغییر بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان گفت: درباره قیمت بلیت و نحوه نمایش فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec