printlogo


کد خبر: 175648تاریخ: 1396/2/27 00:00
سرخط خبر

 معاون اول رئیس‌جمهوری تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار سازمان ملی استاندارد ایران «مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» را برای اجرا در سال ۱۳۹۶ ابلاغ کرد.
 مقامات رسمی اعلام کردند امروز
۴ فروند هواپیمای ‌ای‌تی‌آر در تهران بر زمین می‌نشیند.
 چندروز مانده به پایان عمر رسمی دولت یازدهم، کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه بانک‌ها تصمیم گرفته برای مساعدت با کارمندان بانک‌ها، تمام وام‌های خرید، جعاله و مرابحه ضروری را به روش پلکانی تقسیط کند.
 قرار بود بعد از سال‌های ۹۳ و ۹۴ به عنوان سال‌های رسیدن به ثبات و توقف کاهش سطح تراز آب دریاچه ارومیه، روند احیای دریاچه ارومیه آغاز شود و سال به سال شاهد افزایش سطح آب این دریاچه باشیم اما در یک سال گذشته شاهد افت
۱۲ سانتیمتری تراز آب این دریاچه بوده‌ایم.
 اعضای فدراسیون بورس‌های اروپایی- آسیایی در پایان نشست سالانه در تهران درباره صورت‌‌جلسه‌های مهمی به رای‌گیری پرداختند که در نتیجه آن فرابورس ایران و بورس قبرس به عنوان عضو هیات‌رئیسه فیاس برگزیده شدند.
 مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سالانه ۴ میلیارد دلار ارز به دلیل واردات ۹۵ درصدی روغن از کشور خارج می‌شود.
 رئیس سازمان تامین اجتماعی از انعقاد تفاهمنامه میان این سازمان و صنف خبازان و نانوایان خبر داد و گفت: به موجب یکی از بندهای این تفاهمنامه شاهد افزایش دستمزد و افزایش مبنای حق بیمه نانوایان در سراسر کشور خواهیم بود.
 صبح دیروز ۱۱۷۵ واحد مسکن‌مهر فاز 8 و 11 در شهر جدید پردیس به متقاضیان تحویل داده شد.
 پوراندخت نیرومند، معاون سابق آموزشی سازمان فنی‌وحرفه‌ای گفت: دستورالعمل طرح کارورزی ۲۷ فروردین سال ۸۶ به تصویب شورایعالی اشتغال رسید.
 صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد سرانه تولید ناخالص داخلی ایران از 5290 دلار در سال 2014 به 4680 دلار در سال 2016 کاهش یافته و در پیش‌بینی سال 2017 نیز به 4530 دلار کاهش خواهد یافت.


Page Generated in 0/0054 sec