printlogo


کد خبر: 175739تاریخ: 1396/2/30 00:00
اخبار

«ماه‌عسل» به پیشواز رمضان می‌رود
«ماه عسل ۹۶» امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می‌شود، این در حالی است که پیش‌تولید این برنامه از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده است. به گزارش تسنیم، یکی از تفاوت‌های فرآیند پیش‌تولید این برنامه در سال 96 با سال‌های گذشته‌اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی/ پژوهشی، آسیب‌شناسی‌های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه‌های گوناگون است. همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی‌های اصلی «ماه عسل» است، گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه‌اندازی روبات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن در دستور کار قرار داده است. بنا بر اعلام روابط عمومی برنامه، «ماه عسل 96» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.  

ماراتن تولید محتوا در نمایشگاه قرآن
ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی با همکاری دانشگاه صنعتی‌شریف در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اعطای گواهینامه معتبر از دیگر برنامه‌های بخش رسانه‌های دیجیتال این دوره از نمایشگاه است که «ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی» نیز در نمایشگاه بیست و پنجم با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. گروه‌های چند نفره هر روز از ساعت ١٧ تا ٢٤ محصولی را تولید و در نمایشگاه معرفی و عرضه می‌کنند. این محصولات در آینده نزدیک در استارت‌آپ عرضه و تجاری‌سازی خواهند شد. برنامه نقاشی دیجیتال ویژه کودکان نیز در ٥ روز از این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی انجام می‌شود که با اهدای جوایزی همراه خواهد بود. برای این دوره از نمایشگاه، حدود ١٠ برنامه رونمایی در بخش رسانه‌های دیجیتال پیش‌بینی شده که افتتاح سامانه فروش اینترنتی یکی از آنهاست. بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا 21 ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ
امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان قرآن است.

«تبسم‌های جبهه» میهمان نمازجمعه شد
در آستانه سالروز فتح بزرگ خرمشهر، کتاب «تبسم‌های جبهه»، به ‌قلم حمید داوودآبادی در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد. به گزارش فارس، در آستانه سالروز فتح بزرگ خرمشهر، کتاب «تبسم‌های جبهه»، به‌قلم حمید داوودآبادی در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد.کتاب «تبسم‌های جبهه» کاری متفاوت از حمید داوودآبادی است که به خاطرات باصفا و خواندنی بچه‌های جبهه و جنگ می‌پردازد. در این کتاب، اخلاص و از خودگذشتگی، شجاعت و تیزهوشی، معنویت و اخلاق الهی، صفا و صمیمیت بین رزمندگان، بخوبی توصیف شده است و بیان شوخی‌ها و طنزهای آن مردان بزرگ در میان آتش جنگ به جذابیتش افزوده است. شوخی‌هایی که هیچ وقت از مدار حق خارج نمی‌شد. خاطرات کتاب «تبسم‌های جبهه» که هر کدام از آنها می‌توانند مایه خلق آثارِ متعدد هنری شوند، مسیر ویژه‌ای را برای ما باز می‌کند تا با ورود به جمع شوخِ رزمندگان، با تصویری متفاوت از آنها روبه‌رو شویم؛ تصویری فراتر از ترکش‌ها و مجروحیت‌های جنگ. کتاب «تبسم‌های جبهه» از انتشارات مؤسسه شهید کاظمی، در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نماز جمعه‌های کشور که به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در حال اجراست، معرفی شد.

جشنواره فیلم و عکس انتخابات ۹۶
معاونت امور استان‌های رسانه ملی جشنواره فیلم و عکس انتخابات ۹۶ را برگزار می‌کند. به گزارش تسنیم، جشنواره فیلم و عکس انتخابات 96 از سوی معاونت امور استان‌های رسانه ملی و با همکاری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند آثارشان را به پایگاه اینترنتی «نگاه» به آدرس www.negahmedia.ir ارسال کنند.


Page Generated in 0/0165 sec