printlogo


کد خبر: 175745تاریخ: 1396/2/30 00:00
اخبار

کرانچار، ‌رضاییان را نمی‌خواهد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان، مذاکره با بازیکن فصل پیش پرسپولیس را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا،‌ باشگاه سپاهان اصفهان بعد از تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار به دنبال جذب بازیکنان مدنظر این مربی کروات و بستن تیمی در قامت قهرمانی است. هرچند کرانچار به کرواسی بازگشته اما مسؤولان باشگاه با چند بازیکن وارد مذاکره شده‌اند. یکی از بازیکنانی که این روزها سروصدای زیادی پیرامون او و تیم جدیدش مطرح شده، رامین رضاییان است. این ملی‌پوش فوتبال ایران بعد جدایی از پرسپولیس مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته و از استقلال و سپاهان به عنوان 2 مشتری اصلی او نام برده می‌شود. مهدی اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره عنوان کرد: رامین رضاییان در فهرست آقای کرانچار نبوده و ما هم هیچ مذاکره‌ای با وی نداشته‌ایم. در حال حاضر باشگاه با چند بازیکن مذاکره کرده است اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده و نمی‌توانیم نامی از کسی ببریم. با این حال فکر می‌کنم تا پایان هفته، بازیکنانی که به سپاهان پیوسته‌اند، معرفی شوند.

قرار نیست قلعه‌نویی به ذوب بیاید
عضو هیات‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد. سیدمحمد ناصح در گفت‌وگو با فارس، درباره شایعه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب‌آهن گفت: این شایعه را صد درصد تکذیب می‌کنم. این اولین مرتبه‌ای است که من اسم ایشان را بر زبان می‌آورم و تا امروز حتی نامی از قلعه‌نویی بیان نکرده بودم. حسینی، سرمربی تیم ذوب‌آهن کلیاتی از برنامه‌اش را به هیات‌مدیره ارائه کرده و قرار است او در جلسه دوشنبه آینده برنامه‌اش را با جزئیات بیشتری در اختیار مدیران باشگاه بگذارد. عضو هیات‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه حسینی گزینه اصلی و اول باشگاه برای سرمربیگری است، عنوان کرد: آقای حسینی زمانی که سرمربی تیم شدند گزینه اصلی نبودند اما گزینه مناسبی برای سرمربیگری بودند و فصل گذشته نیز سرمربی تیم شدند. اکنون نیز منتظر هستیم تا حسینی جزئیات بیشتری از برنامه‌هایش را به طور دقیق‌تر به هیات‌مدیره ارائه کند. اگر برنامه‌های او مورد تایید قرار گرفت که ایشان سرمربی می‌شوند در غیر این صورت سراغ گزینه‌های بعدی خواهیم رفت. وی درباره شایعه مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه استقلال گفت: آقای آذری چنین چیزی را نگفته و این مساله هم شایعه است. گاهی اوقات شایعه‌ها بیش از اصل موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

پایان کار فرنگی‌کاران ایران با ۲ طلا و ۳ برنز
در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، زیدوند، فلاح و قوره‌جیلی به برنز رسیدند تا در پایان این رقابت‌ها، کشتی فرنگی ایران به ۲ طلا و ۳ برنز برسد. در ادامه رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی فرنگی این بازی‌ها که در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد، مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن ۸۵ کیلوگرم و شهاب قوره‌جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند و رسول گرمسیری نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان پنجم رسید. در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کامران ممدوف قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب این کشتی‌گیر شد. اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، زیدوند به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار میرزابک رحمت‌اف از ازبکستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در وزن ۷۵ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست استراحت در دور بعد با نتیجه ۶ بر یک مغلوب الوین مورسالیف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های اروپایی از آذربایجان شد. گرمسیری با توجه به حضور این کشتی‌گیر آذربایجانی در دیدار فینال به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و پنجم شد. در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اسلام عباس‌اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده‌بندی راه یافت. فلاح در این دیدار مقابل آزات بیشبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر حامیه حسن از لبنان را شکست داد اما در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل عثمان ایلدریم قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با امتیاز عالی حمزه یوسف اودتالا از اردن را شکست داد و برنز گرفت.


Page Generated in 0/0184 sec