printlogo


کد خبر: 175805تاریخ: 1396/2/31 00:00
انتخابات

رئیسی «رقیب قدرتمند» روحانی در انتخابات 96 بود

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آقای رئیسی قدرتمندانه وارد میدان رقابت انتخاباتی شد و درعین‌حال فردی قوی، مظلوم و متخلق بود که توانست بین نیروهای مؤمن یک انسجام درونی ایجاد کند که این خود یک برکت الهی است. آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نتیجه انتخابات و رأی
16 میلیونی رئیسی در انتخابات 96 اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی پیروز عرصه اخلاق، متانت و صداقت است، او پیروز عرصه مسؤولیت‌پذیری در قبال فقر و فساد و تبعیض و همت برای حل مشکل رکود تورمی بود. آیت‌الله کعبی با بیان اینکه راه تغییر به نفع مردم تازه آغاز شده و آقای رئیسی در این زمینه مسؤولیت سنگینی دارد، تأکید کرد: آقای رئیسی قدرتمندانه وارد میدان رقابت انتخاباتی شد و در عین ‌حال فردی قوی، مظلوم و متخلق بود که توانست بین نیروهای مؤمن یک انسجام درونی ایجاد کند که این خود یک برکت الهی است. عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز راه مبارزه با فقر و فساد و تبعیض پس از انسجام نیروهای مؤمن و استفاده از نیروهای متخصص و نیز چاره‌جویی برای حل مشکلات کشور آغاز شده و نیروهای انقلاب باید با نفس تازه تلاش خود را ادامه دهند. وی ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه 41 میلیونی و مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ما از رهبر حکیم انقلاب به خاطر تحقق عینی مردم‌سالاری و جلوه دادن به قدرت مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول می‌کشد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات شورای شهر تهران حدود 3 هزار نفر داوطلب داشتیم و ممکن است اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول بکشد. علی پورعلی‌مطلق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور مردم در انتخابات افزود: مردم با حضورشان در انتخابات حماسه‌ای دیگر آفریدند و خداوند توفیق داد که هیچ مشکلی در رابطه با برگزاری انتخابات در کشور نداشته باشیم. وی با بیان اینکه در طول تبلیغات انتخابات و همچنین در مرحله برگزاری آن در همه استان‌ها، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای کشور شاهد فضای آرام و امنی بودیم، تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی این بار حدود یک ماه طول کشید و در این مدت هر یک از  نامزدها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و به استان‌ها و شهرهای مختلف سفر کردند و الحمدلله شاهد هیچ درگیری و پرخاشگری نبودیم. پورعلی مطلق در ادامه اظهارات خود با توجه به زمان اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز گفت: نتایج شوراها در شهرستان‌های مختلف جمع‌آوری شده است ولی از آنجا که قانونگذار تکلیف این انتخابات را بر دوش هیات‌های اجرایی بخش‌ها و شهرستان‌ها گذاشته به همین خاطر نتایج آن از طریق بخشدارها و فرماندارها اعلام می‌شود.  دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در انتخابات شوراهای شهر تهران حدود 3 هزار نفر داوطلب داشتیم، خاطرنشان کرد: ممکن است اعلام نتایج شورای شهر تهران تا دوشنبه طول بکشد.

رأی آری ملت ایران به نظام با حضور پرشکوه در انتخابات

نماینده مردم نایین در مجلس معتقد است با حضور مردم در صحنه انتخابات سایه جنگ از سر کشور دور می‌شود. سیدصادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به حضور پرشکوه ملت همیشه در صحنه ایران در جریان انتخابات روز جمعه گفت: اصل انتخابات نوعی همه‌پرسی برای اصل نظام است. نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند به نوعی نظام حاکم بر مملکت و رهبر معظم انقلاب را تایید می‌کنند و همه اینها نوعی پیروزی مضاعف برای ملت ایران است که بعد از حدود 4 دهه به نظام رأی آری می‌دهند. وی افزود: مردم ایران در همه عرصه‌ها با قدرت به صحنه می‌آیند و از آنجایی که رهبری فرمودند سایه جنگ را حضور مردم در انتخابات و همه عرصه‌ها از سر ما کوتاه می‌کند، آنها بیش از پیش حضور یافتند و قطعا تحلیل‌ها به سمت نفع و بهره مردم ایران با حضور حداکثری خواهد رفت.


Page Generated in 0/0062 sec