printlogo


کد خبر: 175818تاریخ: 1396/2/31 00:00
رئیس ستاد گردشگری شهرداری خبر داد
بازدید حدود 28هزار نفر از اماکن گردشگری تهران طی 8 ماه


رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری 520 تور گردشگری در پایتخت طی 8 ماه اخیر گفت: در این مدت
28 هزار نفر در تورها حضور پیدا کرده و از اماکن گردشگری شهر تهران بازدید کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیارپارسیان با تاکید بر اهداف شهرداری تهران در راستای توسعه گردشگری در پایتخت اظهار کرد: از ابتدای امر تلاش ما این بود تا با ایفای نقش تسهیل‌گری و مشارکت بخش خصوصی، اماکن گردشگری تهران را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم. در همین راستا طی سال‌های گذشته بویژه 8 ماه اخیر با برگزاری تورهای مختلف این امکان را فراهم کردیم تا مردم زیبایی‌های تهران را بهتر از قبل بشناسند.
وی افزود: برگزاری تورهای دانشجویان و دانشگاهیان، مدیران سرای محلات، روحانیون و ائمه جماعت مساجد تهران، ایثارگران و خانواده شهدا، خانواده نظامیان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه، معلمان و فرهگیان، دانش‌آموزان و تورهای ویژه معلولان و گروه‌های خاص از مهم‌ترین اقداماتی بود که طی ماه‌های گذشته به طور مستمر انجام شد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به حضور گستره شهروندان در تورهای نوروز گفت: تنها در ایام تعطیلات نوروز
200 تور را با حضور 8 هزار شهروند تهرانی و شهرستانی برگزار کردیم. به غیر از این تعداد، در ماه‌های گذشته حدود 320 تور گردشگری با حضور 20 هزار نفر و با محوریت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری تهران برگزار شد.
براساس گزارش سایت شهرنوشت، هوشیار در پایان عنوان کرد: به طور کلی در 8 ماه اخیر 520 تور گردشگری با حضور 28 هزار نفر از شهروندان برگزار شد که این میزان در نوع خود بسیار بالا و قابل توجه است.

 


Page Generated in 0/0051 sec