printlogo


کد خبر: 175819تاریخ: 1396/2/31 00:00
کوتاه و گویا

  ابوذر ریاضی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از مشارکت 1400 دانش‌آموز این منطقه در پویش نمایش ترافیکی «از خودمان شروع کنیم» خبر داد.
  به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه آثار سیاه‌قلم اکبر حسینخانی در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از اول تا هفتم خردادماه از ساعت 10 صبح تا 17 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
  معابر و جداره‌های شهری شمال تهران با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک از پوسترها، شعارنویسی‌ها و دیگر تبلیغات محیطی انتخاباتی پاکسازی شد. همچنین پس از برگزاری انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری و پنجم شورای اسلامی شهر تهران، محدوده شهرداری منطقه 13 از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد. علاوه بر این سیدمرتضی علم‌الهدی، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۱۲ گفت: همزمان با اتمام زمان رای‌گیری و آغاز شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران، نواحی ششگانه ضمن آماده‌باش، با تجهیزات کامل، نسبت به پاکسازی کامل تبلیغات محیطی به منظور زیباسازی منظرشهری قلب تهران تا اوایل صبح امروز (شنبه) اقدام کردند.
  آیین پایانی نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با عنوان «جوشن» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با معرفی برگزیدگان در بخش‎های مختلف، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برگزار می‌شود.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از اجرای بیش از 30هزار مترمربع نقاشی دیواری در محدوده این منطقه در راستای حفظ آراستگی منظر شهری و آرامش بصری شهروندان خبر داد.
  نشست علمی مردم‌شناسی و میراث فرهنگی و رونمایی از 5 کتاب جدید مردم‌شناسی همزمان با هفته میراث فرهنگی به همت پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
  همزمان با روز جهانی تنوع زیستی، اعضای کانون‌های محیط زیست محلات شهر تهران از موزه حیات وحش دارآباد و هفت‌چنار به مدت یک هفته به صورت رایگان بازدید می‌کنند.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 از آماده‌سازی پهنه منطقه 2 در آستانه بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.


Page Generated in 0/0036 sec