printlogo


کد خبر: 175837تاریخ: 1396/2/31 00:00
خودداری بازیکنان استقلال خوزستان از سفر به عمان
خطر محرومیت در کمین فوتبال ایران؟

با نرفتن بازیکنان استقلال خوزستان به فرودگاه برای بازی با الهلال، فوتبال باشگاهی ایران در خطر محرومیت قرار گرفت. کاروان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای بازی با الهلال عربستان قرار بود ظهر دیروز (شنبه) به تهران آمده و سپس ایران را به مقصد عمان ترک کند اما بازیکنان این تیم با تصمیم خود و پیش از اینکه موضوع تحریم را به باشگاه اعلام کنند، به فرودگاه نرفتند تا سفر تیم به عمان لغو شود. این‌ در حالی است که مسؤولان و مربیان تیم فوتبال استقلال خوزستان از تصمیم بازیکنان‌شان اظهار  بی‌اطلاعی کرده و معتقدند نرفتن به فرودگاه کار اشتباهی بوده است. استقلال خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه دوم خرداد باید رو در روی الهلال عربستان قرار گیرد و در صورت کناره‌گیری از این بازی محرومیت کنفدراسیون فوتبال آسیا شامل حال فوتبال باشگاهی ایران خواهد شد.
واکنش باشگاه استقلال خوزستان به اقدام عجیب بازیکنان این تیم
بازیکنان تیم استقلال خوزستان در اعتراض به مشکلات مالی حاضر به سفر به عمان برای بازی با الهلال نشدند تا وضعیت بازی این تیم با الهلال نامشخص باشد. علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع گفت: بعد از استراحت 3 روزه که بعد از بازی با الجزیره کادر فنی به بازیکنان داده بود آنها دیگر حاضر نشدند در تمرینات شرکت کنند. حتی جلسه‌ای هم در این ارتباط  مسؤولان باشگاه با نفرات تیم برگزار و اعلام کردیم طی یکی دو ماه آتی مطالبات آنها را پرداخت خواهیم کرد اما بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که بخشی از قراردادشان را نگیرند حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند. قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: طبق برنامه قرار بود بازیکنان به تهران بیایند و بعد از آنجا عازم عمان شوند اما هیچ یک از بازیکنان در فرودگاه حاضر نشدند. با این حال منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان این وجود دارد که بازی لغو شود، گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد ما پیگیری خواهیم کرد و شاید کاروان تیم عازم عمان شود. ویزای بازیکنان صادر و هتل در عمان برای تیم ما رزرو شده است.
مگر می‌شود مجانی فوتبال بازی کرد؟
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود و با این وضعیت تصمیم گرفتیم به عمان نرویم. وحید شیخ‌ویسی درباره انصراف بازیکنان استقلال خوزستان از سفر به عمان برای بازی با الهلال عربستان اظهار داشت: مدت‌هاست بازیکنان با مشکل مواجه هستند و بعد از بازی الجزیره هم تمرین نکردیم. قرار ما از قبل این بود به عمان نرویم و باید سر حرف‌مان می‌ایستادیم. متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود و حتی نمی‌توانیم با یکی از مسؤولان باشگاه حرف بزنیم تا در جریان مشکلات ما قرار بگیرند. وی ادامه داد: هر فردی برای شغلی که دارد و برای کاری که انجام می‌دهد پول می‌گیرد. ما هم فوتبال بازی می‌کنیم و حق‌مان را می‌خواهیم. ما چیز اضافه که نمی‌خواهیم. مگر می‌شود مجانی فوتبال بازی کرد؟! این دو بازی هم تمام می‌شود و مطمئن باشید شرایط تغییری نخواهد کرد. بازیکنان استقلال خوزستان نمی‌دانند باید پول‌شان را از چه کسی بگیرند. شیخ‌ویسی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی حل شود و حق و حقوق بازیکنان را بدهند، ما هم به عمان خواهیم رفت.
 


Page Generated in 0/0054 sec