printlogo


کد خبر: 175842تاریخ: 1396/2/31 00:00
اخبار

کیخا به مدال برنز رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا رسید
نماینده ایران موفق شد به مدال برنز خرک حلقه رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا دست پیدا کند. رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی استادیوم ملی تایلند در حال برگزاری است. ورزشکارانی از ٢٢ کشور در قالب ١٥ تیم در این مسابقات حضور دارند. دیروز در ماده خرک حلقه سعیدرضا کیخا با امتیاز ١٤/٧٥ پس از نمایندگان چین به مدال ارزشمند برنز دست پیدا کرد.

طلای حسن یزدانی در بازی‌های کشورهای اسلامی
حسن یزدانی با ضربه کردن قهرمان جهان و المپیک از کشور آذربایجان به فینال وزن 86 کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو راه یافت. در روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو، حسن یزدانی قهرمان وزن 74 کیلوگرم المپیک ریو، در نیمه‌نهایی وزن 86 کیلوگرم به مصاف شریف شریف‌اف، دارنده مدال طلای  المپیک 2012 لندن، قهرمان سابق جهان و دارنده مدال برنز المپیک ریو از آذربایجان رفت که در 3 ‌دقیقه و 13 ثانیه موفق شد قهرمان نامدار جمهوری آذربایجان را جلوی چشم تماشاگران کشور میزبان با حساب 11 بر صفر ضربه فنی کند و با این پیروزی با ارزش راهی فینال شود. حریف وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه است. یزدانی در دور نخست استراحت کرده سپس در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسیده بود. همچنین در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پس از پیروزی مقابل رجب منیر آکتاش از ترکیه با نتیجه 2 بر یک و برتری 8 بر 2 برابر کوات امیرتایف از قزاقستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد اما در این مرحله اسماعیل‌پور به مصاف حاجی علی‌اف دارنده 2 مدال طلای جهان در سال‌های 2014 و 2015  و دارنده مدال برنز المپیک ریو از آذربایجان رفت که 8 بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت و موفق به کسب مدال برنز شد. در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را  شکست داد. وی در دور بعد در یک مصاف حساس و نفسگیر اختیار نوروزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان را 7 بر 6 شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. حسین‌خانی در مسابقه بعد آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین را 5 بر 3 مغلوب کرد و دومین فینالیست ایران در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد لقب گرفت. وی در دیدار فینال مرتضی علی مسلم‌اف از آذربایجان را شکست داد و قهرمان شد. در وزن 125 کیلوگرم، جابر صادق‌زاده در دور نخست زمان انور از پاکستان را در زمانی کمتر از یک دقیقه و 30 ثانیه با حساب 11 بر صفر ضربه فنی کرد اما در نیمه‌نهایی 7 بر 3 مغلوب جمال‌الدین ماگومداف از کشور میزبان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف وی در این دیدار رجا الکراد از سوریه است.

پاسخ منفی فرکی به تراکتورسازی
سرمربی سابق سپاهان و فولاد هدایت تراکتورسازی را نپذیرفت. تراکتورسازان که برای جانشینی امیر قلعه‌نویی در حال مذاکره با چند مربی از جمله نکونام، عبدالله ویسی و حسین فرکی هستند، پس از مذاکره با سرمربی سابق سایپا با جواب منفی او روبه‌رو شدند. حسین فرکی که سابقه سرمربیگری فولاد و سپاهان را دارد، دلیل جواب منفی خود را بیماری و حال ناخوش خود عنوان کرد و افزود: اکنون می‌خواهم استراحت کنم و به کار دیگری فکر نمی‌کنم.

پراندلی سرمربی النصر شد
سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی جدید النصر انتخاب و جانشین پترسکو شد. ‌به نقل از الشرق، باشگاه النصر امارات در فصل جاری رقابت‌های لیگ امارات عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است. این تیم در دیدار برابر الوحده با 3 گل تن به شکست داد و همین باعث شد دن پترسکو، سرمربی این تیم از کار بر کنار شود. باشگاه النصر برای انتخاب سرمربی جدید خود خیلی زود به جمع‌بندی نهایی رسید و چزاره پراندلی، سرمربی سرشناس ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. پراندلی در تیم‌‌‌ملی فوتبال ایتالیا عملکرد خوبی از خود نشان داد اما در والنسیا نتوانست موفق ظاهر شود. او امیدوار است بتواند در النصر مانند والتر زنگا خوب کار کند.
 


Page Generated in 0/0067 sec