printlogo


کد خبر: 175859تاریخ: 1396/3/1 00:00
اخبار

«تیک‌آف» رو به جلو‌ترین فیلم کارنامه من است
احسان عبدی‌پور گفت: «تیک‌آف» جزو فیلم‌هایی است که از هیچ حمایت نهاد دولتی برخوردار نبوده اما امیدوارم حداقل در اکران مورد حمایت قرار گیرد. به گزارش سوره سینما، عبدی با اشاره به وجوه متفاوت تیک‌آف گفت:‌ ای کاش شورای سیاست‌گذاری اکران از چنین فیلم‌هایی که ذائقه مخاطب را در جهت مطلوب تغییر می‌دهد حمایت کند؛ چقدر باید در سینماها فیلم کمدی ببینیم؟ «تیک‌آف» جزو فیلم‌هایی است که از هیچ حمایت نهاد دولتی  برخوردار نبوده و امیدوارم عدالت در حق چنین فیلم‌هایی رعایت شود. کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» در ادامه با تشکر از نحوه عملکرد پخش‌کننده گفت: به نظرم «تیک‌آف» فیلم گرمی است که مخاطب در سینما 80 دقیقه وضعیت روحی متفاوتی را تجربه می‌کند؛ تاکنون استقبال از این فیلم خوب بوده و من از تماشاگران فیلمم انرژی مثبت زیادی گرفتم. خیلی «تیک‌آف» را دوست دارم و این فیلم در کارنامه من فیلم رو به جلویی است. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره همکاری با بازیگران چهره نیز توضیح داد: سال‌های دور با خانم فرشته صدرعرفایی همکاری داشتم و اینطور نبوده که با چهره‌های سینما کار نکرده باشم اما در این فیلم ستاره‌هایی که با من کار کردند بدون کوچک‌ترین ادعایی، همه درجه یک و همچون افراد حرفه‌ای سینما در این فیلم بودند؛ همه با هم رفیق بودیم و دلی و عاشقانه کار کردیم.

تکمیل مجموعه «فلسفه برای کودکان»
سیدعلی شجاعی از انتشار سومین مجلد از مجموعه فلسفه برای کودکان و نخستین مجلد از مجموعه مهارت‌های زندگی برای کودکان خبر داد. به گزارش مهر، شجاعی از انتشار 2 اثر تازه از خود با عنوان «چرا بادبادک‌ها همه چیز را فراموش می‌کنند» و «هیچ توفانی راهش را عوض نمی‌کند» برای مخاطب کودک خبر داد و گفت: کتاب «چرا بادبادک‌ها همه چیز را فراموش می‌کنند» کتاب سوم از سه‌گانه داستانی با موضوع فلسفه برای کودکان است که به همراه تصویرگری 2 هنرمند آلمانی کریستینا لائب و مهرداد زائری منتشر شده است. وی افزود: با انتشار این کتاب روند تالیف سه‌گانه داستانی با موضوع نگاه فلسفی برای کودکان به پایان رسید. در کتاب اول از این مجموعه با عنوان «اگر آدم برفی‌ها آب شوند» سعی کردیم نگاه انفعالی به مخاطب منتقل کنیم ولی در کتاب دوم با عنوان «احتیاط خطر حمله موش‌ها» نگاه خنثی را به مخاطب منتقل کنیم و اشاره‌ای داشته باشیم به آستانه فهمیدن و حیرت. در نگاه سوم اما ما سراغ دیدگاه فاعلی برای مخاطب رفته‌ایم و او را به کار و واکنش و فعالیت وامی‌داریم. گفتنی است این دو کتاب را انتشارات کتاب نیستان با قیمت
۲۵ هزار تومان منتشر کرده است.

فراخوان جشنواره ملی اسباب‌بازی
فراخوان شرکت در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب‌بازی منتشر شد. به گزارش تسنیم، این جشنواره در 8 بخش اصلی مرداد 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، فعالان و پژوهشگران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. براساس این فراخوان «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها»، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال 1395 و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های دارای مجوز تولید در سال 1395 و معرفی برترین‌ها»، از بخش‌های سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی است که علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش‌ها تا پایان خرداد 1396 فرصت دارند طبق مفاد شیوه‌نامه‌ این فراخوان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند. «برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان»، «برپایی نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌های تولید داخلی و خارجی»، «برپایی کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی»، «نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان» و «نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی» از دیگر بخش‌های سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شمار می‌رود.
 


Page Generated in 0/0055 sec