printlogo


کد خبر: 175865تاریخ: 1396/3/1 00:00
اخبار

شکست تیم‌ملی والیبال در خانه عقاب‌ها
تیم‌ملی والیبال ایران برابر لهستان شکست خورد. تیم‌ملی والیبال ایران در ادامه بازی‌های دوستانه خود در اردوی برون‌مرزی به مصاف لهستان رفت و برابر این تیم شکست خورد. ست‌های این بازی با نتایج ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۳ به نفع میزبان به پایان رسید. دجورجی که زمانی گزینه اصلی هدایت تیم‌ملی والیبال ایران بود، روی نیمکت قرمز و سفیدپوشان لهستان نشسته بود. آخرین بازی تدارکاتی ایران در لهستان با تیم‌ملی استرالیا برگزار می‌شود و بعد از انجام این دیدار تیم راهی ایران می‌شود تا خود را برای حضور در لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده کند.

بازگشت دستیار پرتغالی کی‌روش به تمرینات
دور جدید تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش آغاز شد. نخستین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران صبح ۳۱ اردیبهشت‌ماه در زمین پژوهشگاه نفت در حضور کارلوس کی‌روش برگزار شد. در این اردو بازیکنان دعوت شده همچون حامد لک، محمدرضا اخباری، محمدرشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، احسان پهلوان، پژمان منتظری، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، سعید آقایی، ساسان انصاری و وحید محمدزاده تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی انجام دادند. این تمرین از ساعت ۱۰ به مدت ۲ ساعت زیر نظر کارلوس کی‌روش و دیگر اعضای کادر فنی برگزار شد. این تمرین پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان انجام شد. براساس تصاویر ارسال شده از تمرین دیروز، دن گاسپار، دستیار کارلوس کی‌روش که گفته می‌شد با سرمربی پرتغالی به اختلاف خورده و حتی در 2 بازی برابر قطر و چین هم غیبت داشت، در تمرین حاضر بود.

خادم: کسب 5 طلا در باکو با ارزیابی‌ها همخوانی داشت
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های کشورهای اسلامی از لحاظ فنی به نفع کشتی‌گیران ما بود. رسول خادم با بیان این مطلب افزود: بازی‌های کشورهای اسلامی یک تورنمنت فنی مناسب برای آزادکاران  و فرنگی‌کاران ایران بود. در این تورنمنت اکثر کشتی‌گیران ما این فرصت را پیدا کردند تا با کشتی‌گیران درجه یک و درجه 2 برتر وزن خودشان در دنیا رقابت کنند و توسط کادر فنی ارزیابی شوند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه با یک فاصله کوتاه مسابقات آسیایی و بازی‌های کشورهای اسلامی را داشتیم، کادر فنی تیم‌های ملی مجبور بودند 2 تیم را در هر دو رشته،  برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی اختصاص دهند که البته این موضوع به استثنای میثم نصیری بود که در هر 2 مسابقه حضور داشت. خادم تصریح کرد: ما پیش‌بینی می‌کردیم حداقل 4 مدال طلا و حداکثر 6 مدال طلا در هر دو رشته در این مسابقات داشته باشیم که توانستیم 5 مدال طلا را به دست آوریم که نتیجه به دست آمده،  نسبتا با ارزیابی که ما از حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در این مسابقات داشتیم، همخوانی داشت.

مراسم سالگرد زنده‌یاد ناصر حجازی پنجشنبه برگزار می‌شود
مراسم ششمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال و همچنین سرمربی و کاپیتان پیشین استقلال روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه 4 خردادماه در قطعه نام‌آوران برگزار می‌شود. زنده‌یاد ناصر حجازی خردادماه سال ۱۳۹۰ به دلیل عارضه سرطان و در حالی که ۶۲ سال از عمرش می‌گذشت، چشم از دنیا فرو بست. وی در دوران بازیکنی، توفیق‌های ارزشمندی را به همراه تیم‌ملی و باشگاه استقلال کسب کرد که قهرمانی با تیم‌ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۷۲ و بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ و کسب مقام نخست در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۷۰ از آن جمله است. حجازی همچنین در بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال و جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران بود و در نقش کاپیتان در سال ۱۹۸۰ تیم‌ملی کشورمان را به مقام سوم آسیا رساند. او در سال ۱۳۷۷ که سرمربی استقلال بود، این تیم را به مقام قهرمانی لیگ آزادگان رهنمون کرد و یک سال بعد این تیم را به مقام نایب‌قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا رساند.
 


Page Generated in 0/0056 sec