printlogo


کد خبر: 175986تاریخ: 1396/3/3 00:00
آوای شهر

شورای شهر تهران تصویب کرد
نامگذاری میدانی به نام فرج‌الله سلحشور
در سیصدوچهل‌وهفتمین جلسه شورای شهر تهران میدانی فاقد نام در منطقه ۵ به نام فرج‌الله سلحشور نامگذاری شد. به گزارش مهر، در جلسه شورای شهر تهران نامگذاری برخی معابر و معبرها و میادین در دستور کار اعضا قرار گرفت. بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری میدانی فاقد نام در منطقه ۵ به نام فرج‌الله سلحشور، کارگردان سینما و تلویزیون موافقت کردند. در ادامه جلسه اعضای شورای شهر تهران تصویب کردند میدان آتش‌نشان در منطقه ۵ به نام شهدای آتش‌نشان نامگذاری شود.

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران:
دولت تکلیف لایحه افزایش کرایه را مشخص کند
ابوالفضل قناعتی از وزارت کشور خواست هرچه زودتر لایحه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل را تعیین تکلیف کند و گفت: 3 ماه از تصویب پیشنهاد افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس گذشته اما دولت هنوز پاسخ نداده است. به گزارش تسنیم، ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور سیصدوچهل‌وهفتمین جلسه شورا، با انتقاد از اینکه عدم اطلاع‌رسانی باعث شده راننده‌ها خودسر افزایش قیمت داشته باشند و بحث و درگیری بین آنان و شهروندان بالا بگیرد، تصریح کرد: وزارت کشور یا این مصوبه شورا را تصویب کند یا عدم تصویب آن را اعلام کند تا طبق قانون وضعیت شهروندان و رانندگان مشخص شود.

سردار مهماندار خبر داد
کاهش زمان و محدوده طرح زوج و فرد در ماه رمضان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش زمان تردد در محدوده زوج و فرد از ساعت ۱۹ به ۱۷ در ایام ماه رمضان خبر داد. به گزارش مهر، سردار محمدرضا مهماندار با تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان از تمهیدات ویژه پلیس راهور برای روزه‌داران خبر داد و گفت: ساعت تردد در محدوده زوج و فرد از ساعت ۱۹ به ۱۷ تقلیل می‌یابد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: به منظور تسهیل در تردد شهروندان در ماه مبارک رمضان این طرح انجام شده و ساعت تردد در محدوده زوج و فرد از ۱۹ به ۱۷ کاهش می‌یابد. سردار مهماندار درباره کاهش ساعت محدودیت طرح ترافیک اصلی نیز گفت: ساعت تردد در محدوده طرح ترافیک اصلی مثل روزهای دیگر است و فقط ساعت تردد در محدوده زوج و فرد کاهش یافته است.
 


Page Generated in 0/0050 sec