printlogo


کد خبر: 175997تاریخ: 1396/3/3 00:00
اخبار

معادله دومجهولی نیمکت تراکتورسازی
سرمربی تراکتورسازان از بین یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام انتخاب خواهد شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، در حالی که مدیران تراکتورسازی به دنبال گزینه‌های جانشینی امیر قلعه‌نویی برای هدایت تراکتورسازی تبریز هستند، با کنار رفتن گزینه‌های خارجی و همچنین رسول خطیبی، تنها 2 مربی دیگر شانس نشستن روی نیمکت تراکتورسازی را دارند. یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام آخرین گزینه‌های مدنظر مسؤولان تراکتورسازی هستند که ظرف یکی دو روز آینده از بین این دو سرمربی سرخپوشان تبریزی انتخاب می‌شود. یحیی گل‌محمدی بتازگی قرارداد خود را با اکسین البرز فسخ کرده و جواد نکونام نیز به دنبال نخستین تجربه سرمربیگری خود است.

علیرضا دبیر و عباس جدیدی آشتی کردند
مراسم آشتی‌کنان علیرضا دبیر و عباس جدیدی 2 عضو شورای شهر تهران برگزار شد. علیرضا دبیر و عباس جدیدی عنوان‌داران سابق کشتی آزاد جهان و المپیک و نمایندگان مردم در شورای شهر تهران پس از درگیری روز یکشنبه در جلسه شورای شهر که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت، با یکدیگر آشتی کردند. مراسم آشتی‌کنان دبیر و جدیدی دوشنبه در منزل یکی از دوستان مشترک این دو عضو حال حاضر شورای شهر و دو هم‌تیمی سابق و با حضور مهدی چمران، هادی ساعی، حبیب کاشانی و اسماعیل دوستی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

دوست «برانکو» از العین اخراج می‌شود
باشگاه العین به دنبال جذب سرمربی سرشناس آرژانتینی در تابستان است.  العین حریف استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل در آزادی تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت شود. رسانه‌های اماراتی به نقل از رسانه‌های ایتالیایی نوشتند باشگاه العین از عملکرد مامیچ، سرمربی کروات خود راضی نیست و به دنبال جذب دانیل پارسارلا، ستاره سابق تیم‌‌‌ملی فوتبال آرژانتین است. پاسارلا 10 سال است از فوتبال به دور بوده و هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. او سابقه مربیگری در تیم‌های فیورنتینا، اینتر و ریورپلاته آرژانتین را در کارنامه دارد و باشگاه العین می‌خواهد در تابستان با این مربی و چهره سرشناس فوتبال آرژانتین قرارداد امضا کند.

خانواده  پپ از حمله تروریستی منچستر جان سالم به در بردند
براساس گزارش‌ها همسر و ۲ فرزند سرمربی منچسترسیتی از حادثه تروریستی منچستر جان سالم به در برده‌اند. حمله تروریستی و انفجار دوشنبه شب شهر منچستر که در سالن «منچستر آره‌نا» به هنگام برگزاری کنسرت موسیقی به وقوع پیوست، باعث کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن 50 نفر شد. براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، همسر و 2 دختر پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی هم در این کنسرت موسیقی حضور داشته‌اند و هر 3 از این حادثه تروریستی جان سالم به در برده‌اند. همچنین تیم‌‌های منچستریونایتد و آژاکس از ساعت 23:15 امشب در فینال لیگ اروپا در ورزشگاه فرندز آره‌نای شهر استکهلم سوئد به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار قرار است تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شود. دو باشگاه بزرگ شهر منچستر و چهره‌های مطرح فوتبالی و ورزشی جهان با بازماندگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0051 sec