printlogo


کد خبر: 176021تاریخ: 1396/3/4 00:00
اخبار

پیروانی:
به قدرت بدنی زامبیا باختیم
سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران می‌گوید قدرت بدنی زامبیا باعث پیروزی این تیم مقابل ایران شده است. امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ایران در نشست خبری این مسابقه درباره شکست تیمش اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم به دلیل شرایط بدنی بازیکنان نسبت به زامبیا کم آوردیم و این مشکل باعث شد در عرض چند دقیقه 4 گل دریافت کنیم. او درباره بازی سوم تیمش مقابل پرتغال گفت: باید با بازیکنان صحبت کنیم و آنها را برای دیدار با این تیم آماده کنیم. ما هنوز شانس خوبی برای صعود از گروه داریم. سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کرد تیمش پس از برتری ۲ بر صفر با ۲ گل از زامبیا عقب بیفتد، خاطرنشان کرد: ما از نظر بدنی کم آوردیم و زامبیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست ۴ بار دروازه ما را باز کند. پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا کم‌تجربگی ناشی از بازی‌های کم دوستانه و حضور نداشتن در تورنمنت‌های بین‌المللی باعث این شکست و ناتوانی در خروج از بحران مقابل زامبیا شده است، تاکید کرد: می‌خواهم از عملکرد بازیکنانم تقدیر کنم. طبیعی است بازیکنان ما تجربه چنین بازی‌هایی را نداشته باشند، چرا که زمان کمی برای آماده کردن تیم داشتیم. زمانی که مجوز حضور در جام‌جهانی را به دست آوردیم تیم ما از شرایط بدنی بسیار خوبی برخوردار بود که می‌توانستیم در 30-2۰ دقیقه پایانی تیم‌های حریف را فلج کنیم.

طارمی: به شما مربوط نیست!
مهاجم پرسپولیس در واکنش به انتقادات نسبت به بازی‌اش در دیدار مقابل لخویای قطر واکنش مناسبی نداشت. به گزارش ایسنا، مهدی طارمی که در دیدار پرسپولیس ایران مقابل لخویای قطر یک پنالتی حیاتی برای پرسپولیس را از دست داد، در واکنش به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا موقعیت‌های فراوانی در این دیدار خراب کرده است، گفت: به شما مربوط نیست.

گل‌محمدی هفته آینده به تبریز می‌رود
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی هفته آینده به تبریز خواهد رفت. یحیی گل‌محمدی که ظهر دیروز با عقد قراردادی یک ساله، رسما سرمربی تراکتورسازی شد، هفته آینده به تبریز می‌رود تا کارش را آغاز کند. قرار است با حضور گل‌محمدی در تبریز، قرارداد او نیز به صورت رسمی در هیات‌ فوتبال استان آذربایجان شرقی ثبت شود. گل‌محمدی همچنین در باشگاه تراکتورسازی به اعضای این باشگاه معرفی خواهد شد. ممکن است بازیکنان نیز به این برنامه دعوت شوند تا مراسم معارفه در حضور آنها برگزار شود. هنوز برنامه تمرینات تراکتورسازی مشخص نشده است.

فوتبال ایران فرصت کسب ۴ کرسی در فیفا را از دست داد
فوتبال ایران در راه کسب ۴ کرسی در فیفا ناکام ماند و این در حالی است که 2 نفر از افراد معرفی‌شده از سوی فدراسیون در فوتبال سابقه‌ای ندارند. به گزارش تسنیم، فوتبال ایران همواره از نداشتن کرسی‌های بین‌المللی ضربه خورده و بارها در این‌باره صحبت شده که به همین دلیل نتوانسته‌ایم از حق فوتبال ایران دفاع کنیم، این حرف مربوط به امروز و دیروز نیست و سال‌هاست وجود دارد. علی کفاشیان، احمدرضا براتی، غلامعلی محمدی و مرتضی تورک نفراتی بودند که چندی پیش به فیفا معرفی شدند. کفاشیان به‌واسطه حضور 8 ‌ساله‌اش به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران شناخته شده است اما در حال حاضر جایگاه گذشته خود را ندارد. براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال که نایب‌رئیس نهاد تعیین صلاحیت کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته حقوقی AFC نیز است هم نتوانست در کسب کرسی موفق باشد. بحث اصلی اما روی معرفی نفراتی چون غلامعلی محمدی، عضو کمیته استیناف و مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است. بخشی از رأی نیاوردن 4 ایرانی معرفی‌شده به فیفا را می‌توان به‌دلیل کاهش تعداد سهمیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته لابی‌ کشورهای عربی نسبت داد اما پیش از اینکه کار به این مرحله برسد، سوال این است که ملاک معرفی نفرات چیست؟ محمدی و تورک از افراد شناخته‌‌شده در حوزه کاری خود هستند اما حتی اگر لابی ما قوی بود این افراد براساس چه رزومه ورزشی برای حضور در کمیته‌های فیفا معرفی شدند؟


Page Generated in 0/0054 sec