printlogo


کد خبر: 176142تاریخ: 1396/3/7 00:00
اخبار

ستاره موناکو به منچسترسیتی پیوست
برناردو سیلوا با قراردادی به ارزش 43 میلیون پوند به سیتی پیوست. به گزارش ایسنا، منچسترسیتی بعد از خروج سمیر نصری و چند تن از بازیکنان خود، توانست نخستین خرید تابستانی را انجام دهد و برناردو سیلوا را با قراردادی به ارزش 43 میلیون پوند از موناکو جذب کرد. سیلوای 22 ساله با قراردادی 5 ساله به منچسترسیتی پیوسته است. برناردو در موناکو عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی‌های خوبی انجام داده بود.

استقلال خوزستان به خرمشهر منتقل می‌شود؟
پس از آنکه استقلال خوزستان، قهرمان فصل پانزدهم لیگ فوتبال ایران، لیگ شانزدهم را به دلیل بی‌پولی به سختی پشت سر گذاشت، اینک صحبت‌هایی مبنی بر انتقال این تیم به خرمشهر مطرح شده است. در شرایطی که آبی‌های خوزستانی همچنان با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند و بیشتر بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند در فصل پیش‌رو به خاطر عدم پرداخت مطالبات، دیگر قصد ادامه‌ همکاری با این باشگاه را ندارند و سیداکبر پورموسوی نیز که سختی‌های بسیاری را در فصل گذشته متحمل شد، از تیم فولاد خوزستان سر در آورد، اکنون خبر جدیدی از این باشگاه به گوش می‌رسد و آن هم واگذاری این تیم به شرکت اکسین یا نفت و گاز اروندان و حتی تیمداری آن در شهرستان خرمشهر است. همچنین از فیروز کریمی، سرمربی فصل گذشته نفت آبادان به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم در لیگ هفدهم نام برده شده است. گفته می‌شود واگذاری استقلال خوزستان به شرکت نفت و گاز اروندان در قالب طلب منطقه آزاد اروند از گروه ملی است. تا 3-2 روز آینده همه چیز درباره تایید یا منتفی شدن این موضوع مشخص می‌شود ولی اگر این خبر قطعیت پیدا کند، شاید آبی‌های خوزستان باید منتظر سرنوشتی مانند استقلال اهواز باشند.

چرا العین از باشگاه استقلال شکایت کرد؟
مسؤولان باشگاه العین در حالی بعد از ترک تهران از میزبانی استقلال شکایت کردند که بعد از بازی تشکر خود از باشگاه استقلال را اعلام کرده بودند. باشگاه العین پس از آنکه با شکست یک بر صفر مقابل استقلال، تهران را ترک کرد، در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی دست به شکایت از میزبانی استقلال زد. این اتفاق در حالی افتاد که العینی‌ها تا زمان حضورشان در تهران بابت میزبانی باشگاه استقلال ابراز رضایت و حتی از آنها تشکر کردند. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: «مدیر باشگاه العین در کنار خود من نشسته بود و حتی بعد از آنکه بازی به اتمام رسید از ما بابت پذیرایی مناسب و میزبانی خوب تشکر کرد.» با این حساب این باشگاه اماراتی پس از ترک تهران دست به شکایت از میزبانی آبی‌پوشان زد. در این رابطه باید گفت خود مسؤولان العین هم می‌دانند که میزبانی باشگاه استقلال بدون مشکل بود، چون حتی ناظران AFC هم بر میزبانی خوب این باشگاه و حضور بی‌حاشیه هواداران استقلال در ورزشگاه صحه گذاشته‌اند. ماجرا این است که العینی‌ها می‌دانند با توجه به شکستی که در تهران از آبی‌پوشان خوردند کارشان در بازی برگشت بسیار سخت و دشوار است و به منظور راه انداختن جنگ روانی و تسهیل کارشان در زمین مسابقه در سایه این جنگ روانی، شکایت از میزبانی استقلال را مطرح کردند. بازی 2 تیم استقلال و العین در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۱۵ روز دوشنبه ۸ خرداد و به میزبانی تیم العین در امارات برگزار می‌شود.

مدال نقره ملایی در رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا
نماینده وزن منهای٨۱ کیلوگرم جودوی ایران با شکست در مسابقه فینال به مدال نقره رسید. شنبه در ادامه رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا، سعید ملایی در دور اول استراحت داشت و سپس جودوکار قطری را ایپون کرد. او در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر لی مون جی، دارنده نشان برنز آسیا و پنجم جوانان جهان روی تاتامی رفت و با شکست او راهی نیمه‌نهایی شد. ملایی در نیمه‌نهایی ولادیمیر زلاف قرقیزستانی دارنده عنوان پنجم قاره کهن در سال 2013 و نشان برنز گرند پری آلماتی را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. او در فینال برابر سوتارو فوجیوارای ژاپنی نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2015، قهرمان کاپ آزاد جوانان اروپا در سال 2016 و دارنده برنز کاپ آزاد روم در سال 2017 روی تاتامی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا به مدال نقره بسنده کند. تیم 9 نفره جودوی مردان و زنان ایران یک نقره توسط رشنونژاد و یک مدال نقره توسط ملایی کسب کرد.


Page Generated in 0/0109 sec