printlogo


کد خبر: 176176تاریخ: 1396/3/7 00:00
کوتاه و گویا

  احسان مقدم‌، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خط 5 متروی تهران به دلیل انجام عملیات‌های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.
  سیدمحمدرضا موسوی، معاون امور شهری و محیط‌زیست منطقه 3 گفت: به منظور زیبایی منظر شهری گل‌های سینره در رنگ‌های متنوع در فلاورباکس‌های خیابان میرداماد و تقاطع شریعتی - بزرگراه شهید همت کاشته شد.
  علی یعقوبی‌جویباری، متخصص رادیوتراپی و انکولوژی، وراثتی بودن سرطان را یک باور اشتباه دانست و گفت: فقط بین 5 تا 10 درصد انواع سرطان‌ها وراثتی و بالای 90 تا 95 درصد آنها اکتسابی هستند.
  ششمین گالری موزه ملی علوم و فناوری با عنوان «گالری ابزار نجوم» با حضور جمعی از فرهیختگان و اساتید دانشگاه‌ها در محل نمایشگاه دائمی این موزه در خیابان سی تیر افتتاح شد.
  نخستین آزمون جامع دوره تخصصی «آشنایی با صنعت مترو» ویژه فرماندهان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد.
  صدیف درویش‌مقدم، فوق‌تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با اشاره به اینکه ابتلا به بیماری‌های التهابی روده رو به افزایش است، گفت: درمان این بیماری‌ها مادام‌العمر است. دبیر هفته سلامت گوارش در ارتباط با بیماری‌های شایع مربوط به دستگاه گوارش اظهار داشت: بیماری‌هایی همچون زخم‌های پپتیک، بیماری عملکردی دستگاه گوارش و سرطان دستگاه گوارش از بیماری‌های شایع مربوط به سیستم گوارش در ایران است.


Page Generated in 0/0064 sec