printlogo


کد خبر: 176263تاریخ: 1396/3/9 00:00
اخبار

پرسپولیس داربی پیشکسوتان را از استقلال برد
دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در جام ستاره‌ها با برتری سرخپوشان به پایان رسید. هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ستاره‌ها که با حضور 8 تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار می‌شود، از یکشنبه‌شب با برگزاری 2 دیدار آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. در این دیدار که پیشکسوتان مطرحی از هر دو باشگاه حضور داشتند تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد. در نخستین دیدار این تورنمنت هم تیم پاراگ برابر تیم موسیقی به برتری ۷ بر ۵ رسید. رضا عنایتی، بازیکن فصل پیش تیم صبای قم که به‌تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و در ترکیب تیم پیشکسوتان استقلال به میدان رفت به عنوان بهترین بازیکن شب اول این مسابقات انتخاب شد.

۱۶ خرداد قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۶ خرداد برگزار می‌شود. مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۶ خرداد  برگزار می‌شود و بازی‌های این مرحله در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور و ۲۰، ۲۱ و ۲۲ شهریورماه برگزار خواهد شد. بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس زمانبندی مراسم قرعه‌کشی، کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از مرحله یک‌هشتم پایانی اعلام شد. طبق برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) از ساعت ۱۵ الی ۱۶ به وقت مالزی در هتل ماریوت کوالالامپور برگزار خواهد شد. طبق برنامه ارسالی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین روز و در نوبت صبح اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تیم‌های راه یافته به این مرحله خواهد کرد که در جریان آن، قوانین و ضوابط رقابت‌ها و اهداف و سیاستگذاری‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. از هر باشگاه نیز 2 نفر به عنوان نماینده، امکان حضور در این دوره را خواهند داشت. حسینی همچنین اظهار داشت: بازی‌های رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ‌های سوم تا پنجم و ۲۴ تا ۲۶ مهرماه و فینال این رقابت‌ها نیز در تاریخ‌های ۲۷ آبان و چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

«جلود» دبیرکل فدراسیون‌ جهانی وزنه‌برداری شد
محمدحسن جلود برای ۴ سال به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد. انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در بانکوک تایلند برگزار شد که محمدحسن جلود از عراق با کسب 88 رای برای 4 سال به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی انتخاب شد. رقیب وی مستر ون گوانگ ما از چین بود که 59 رای گرفت. علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان از حضور در انتخابات دبیرکلی انصراف داد. در ادامه انتخابات، اینتارات تایلندی که عنوان ریاست فدراسیون تایلند و نایب‌رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا را نیز یدک می‌کشد به‌عنوان نایب‌رئیس اول فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با کنار زدن همه رقبایش بدون رای‌گیری برگزیده شد. علی مرادی در این بخش نیز کاندیدا بود که از حضور در انتخابات انصراف داد. پیش از این تاماش آیان نیز برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شده بود.

رویس ۶ ماه خانه‌نشین شد
هافبک نفوذی زردپوشان وستفالن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو حدود ۶ ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود. باشگاه بورسیا دورتموند با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد مارکو رویس از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست خود دچار پارگی شده است، از این‌ رو به مدت چندین ماه به دور از میادین خواهد بود. باشگاه بورسیا دورتموند مدت زمان دقیق دوری رویس از میادین را اعلام نکرده، اما رسانه‌های آلمانی خبر داده‌اند هافبک ملی‌پوش دورتموند به مدت 6 ماه قادر به همراهی هم‌تیمی‌هایش نیست. رویس در دیدار شنبه‌شب دورتموند برابر آینتراخت فرانکفورت در فینال جام حذفی آلمان که به برتری 2 بر یک شاگردان توماس توخل و قهرمانی‌ آنها در این رقابت‌ها انجامید، دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را در ابتدای نیمه دوم به کریستین پولیسیچ داد. رویس 27 ساله که پیش از این در فصل اخیر دچار مصدومیت‌هایی شده بود، تنها در 17 بازی بوندس‌لیگایی در ترکیب زردپوشان فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده بود.


Page Generated in 0/0049 sec