printlogo


کد خبر: 176316تاریخ: 1396/3/10 00:00
اخبار

«باب‌المراد» بزودی در تلویزیون
مجموعه «باب المراد» با دوبله و تدوین دوباره و همچنین اصلاح رنگ مواجه شده است و بزودی برای پخش از یکی از شبکه‌ها آماده می‌شود. به گزارش مهر، سریال «باب المراد» با محوریت زندگی امام جواد(ع) ساخته شده و مراحل مختلف حیات امام جواد(ع) از تولد در مدینه، ‌همراهی پدر در مراحل مختلف، شهادت امام رضا(ع) تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی را به تصویر می‌کشد. این مجموعه بتازگی توسط واحد تامین برنامه سازمان اوج تدوین و دوبله دوباره و همچنین اصلاح رنگ شده است. این سریال که محصول مشترک 5 کشور سوریه، لبنان، عراق، کویت، بحرین و ایران است توسط شرکت کویتی (میدل‌آپ پروداکشن) در ایران تهیه شده و فهد میری آن را کارگردانی کرده است. مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و دکور و محمود رحمانی و احمد کاوری به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند. محمد اصفهانی نیز تیتراژ ابتدایی این سریال را به زبان عربی خوانده است.

«مهمان شام» به کتابفروشی‌ها آمد
کتاب «مهمان شام» شامل خاطرات و زندگینامه شهید میلاد مصطفوی از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شد. به گزارش تسنیم،‌ «مهمان شام» شامل خاطرات و زندگینامه شهید مهندس سیدمیلاد مصطفوی، از شهدای مدافع حرم، از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی تدوین و منتشر شد. شهید مصطفوی در عملیات مستشاری در سال 94 در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده و پیکر پاکش در شهرستان بهار از توابع استان همدان به خاک سپرده شده است. گفته می‌شود داعش بعد از شهادت شهید مصطفوی، پیکر او را با خود می‌برد اما بعد از مدتی خود شهید آدرس دقیق پیکر را در خواب به یکی از دوستانش می‌دهد.  «مهمان شام» مجموعه‌ای از خاطرات همراهان و همرزمان شهید است که در هر کدام، بخشی از شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی شهید بیان می‌شود.

ایده‌های کاربردی در «کودک حرف‌شنو»
کتاب «کودک حرف‌شنو» سرشار از ایده‌های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به نفس بالا و منظم است، دست یابید. به گزارش فارس،  این کتاب ابزارهای مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهد تا از طریق آنها نه‌تنها کودک خود را تشویق به همکاری کنید بلکه رابطه‌ای نزدیک، دوستانه و توام با آرامش با او برقرار کنید. این کتاب درباره زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی موثر با کودک‌تان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او آنچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید نظم را برقرار کنید و برای بی‌ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن. نویسنده به والدین می‌آموزد چگونه خود را کنترل کنند و عصبانی نشوند و در مواقعی که لازم است، از این شرایط بخوبی عبور کنند.

وضعیت مبهم موزه استاد حمید سبزواری
با وجود گذشت یک سال از درگذشت استاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب، تاسیس موزه آثار او نیازمند همت فرهنگی مسؤولان افتتاح است. به گزارش فارس، پس از تدفین پیکر حمید سبزواری از شاعران انقلاب و دفاع‌مقدس کشورمان در سبزوار، خبرهایی مبنی بر افتتاح و تاسیس موزه‌ای در کنار مزار وی منتشر شد. براساس این گزارش، در این راستا آثار استاد حمید سبزواری به سبزوار منتقل شد و قرار بر این شد با همکاری شورا و شهرداری شهرستان مکانی همجوار با آرامگاه پدر شعر انقلاب برای راه‌اندازی موزه در پارک جانبازان مهیا شود که متاسفانه پس از گذشت یک سال همچنان این مساله مسکوت مانده است. از آنجا که استاد سبزواری علاقه زیادی به زادگاه خود داشت به همین خاطر تمام آثار، دلنوشته‌ها و وسایل شخصی همانند ساعت و میز کار او به موزه منتقل شد. تمام این امور اجرایی شدند اما متاسفانه از موزه خبری نبود و نهادهای فرهنگی طی این یک سال همکاری‌های لازم را انجام ندادند. این موزه در واقع منزل وقفی استاد است که مدیریت یک فرد را به شکل تمام وقت جهت حراست از وسایل و دست‌نوشته‌ها و دلنوشته‌های مرحوم سبزواری می‌طلبد. این گزارش اضافه می‌کند ظاهرا چند روز پیش سارقی قصد ورود به این خانه و سرقت وسایل را داشته اما با توجه به اینکه وسیله‌ای در این خانه وجود ندارد تنها به سرقت آنچه بوده اکتفا می‌کند و با شکستن در، کابل‌ها و... را به سرقت می‌برد.
 


Page Generated in 0/0270 sec