printlogo


کد خبر: 176321تاریخ: 1396/3/10 00:00
اخبار

توخل از دورتموند جدا شد
توماس توخل بعد از قهرمانی دورتموند در جام حذفی آلمان از این تیم جدا شد. به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، توماس توخل، سرمربی دورتموند که با این تیم قرارداد داشت، تایید کرد دیگر سرمربی دورتموند نخواهد بود و از این تیم جدا شده است.  او این خبر را در شبکه توئیتر خود منتشر کرد و مورد تایید باشگاه دورتموند نیز قرار گرفت. توخل قرار است 9/2میلیون یورو از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند.

روز‌های برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تغییر می‌کند
اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد تغییراتی در روزهای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کند. بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود اما یک نشریه فرانسوی مدعی شد زمان برگزاری این مسابقات در آینده‌ای نه‌چندان دور دستخوش تغییر خواهد شد.
بر اساس گزارش مجله معتبر «فرانس فوتبال»، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در نظر دارد از سال 2021، مسابقات مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به روزهای شنبه و یکشنبه منتقل کند. بر اساس این گزارش، باشگاه‌های رئال‌مادرید، بارسلونا و یوونتوس موافق این تغییر روز بازی‌ها به منظور افزایش درآمد خود از طریق حق پخش تلویزیونی در قاره‌های آمریکا و آسیا هستند. یوفا از فصل 10-2009 دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را در روز شنبه برگزار می‌کند.

اسپالتی رم را ترک کرد
سرمربی ایتالیایی جالوروسی با پایان قراردادش با این تیم، از قرمزپوشان پایتخت ایتالیا جدا شد. همانطور که پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گمانه‌زنی کرده بودند، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال رم از این تیم جدا شد تا احتمال پیوستن وی به اینتر در تابستان سال جاری قوت بگیرد. اسپالتی که قراردادش با رم در ژوئن امسال به پایان می‌رسید، برای تمدید آن با باشگاه به توافق نرسیده بود و به این ترتیب دومین دوره مربیگری او در استادیوم المپیکو که 2 سال به طول انجامید هم به پایان رسید. اسپالتی که در دوره اول مربیگری‌اش در رم (2005 تا 2009) 2 قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام این کشور کسب کرد، ماه ژانویه سال 2016 به دنبال اخراج رودی گارسیا، هدایت جالوروسی را برعهده گرفت و این فصل با رم نایب قهرمان سری A شد.

لیست خرید پروپیمان منصوریان پس از حذف
استقلالی‌ها به طور جدی به دنبال جذب 4 بازیکن هستند. بعد از حذف استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا،‌ این تیم فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرد. بر اساس اطلاعات موجود، استقلالی‌ها تمایل دارند پژمان منتظری را در خط دفاعی جذب کنند هر چند که هنوز این توافق نهایی نشده، چرا که این احتمال وجود دارد که منتظری همچنان در قطر فوتبالش را ادامه دهد. استقلالی‌ها برای سمت چپ خود هم شایان مصلح، بازیکن تیم سپیدرود رشت را در نظر دارند و به نظر می‌رسد کار انتقال این بازیکن در مراحل آخر قرار دارد.  مصلح در نیم‌فصل گذشته در آستانه انعقاد قرارداد با پرسپولیس قرار داشت. تیم فوتبال استقلال همچنین به دنبال جذب مرتضی تبریزی و حسن بیت‌سعید است.  این دو بازیکن هم ظاهرا در یکقدمی عقد قرارداد با استقلال قرار دارند و بزودی به جمع آبی‌های پایتخت اضافه می‌شوند. در این میان وضعیت جبارف همچنان نامعلوم است و البته استقلالی‌ها نیم‌نگاهی به زهیوی و شهباززاده هم دارند؛ بازیکنانی که اگر کاوه رضایی در استقلال نماند از گزینه‌های آبی‌ها محسوب می‌شوند.

دستگیری تایگر وودز در فلوریدای آمریکا
تایگر وودز، قهرمان گلف جهان به دلیل رانندگی در حالت غیرعادی و مصرف مشروبات الکلی در ایالت فلوریدای آمریکا دستگیر شد. به نقل از یورو اسپورت، تایگر وودز، دومین گلف‌باز برتر جهان در رنکینگ جهانی صبح دیروز به دلیل رانندگی در حالت غیرعادی در فلوریدا دستگیر و ساعت ٣ صبح به دادگاه برده شد.  او بعد از چند ساعت آزاد شد. تایگر وودز ١٤ قهرمانی را در کارنامه خود دارد.  او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر و عمل جراحی مدتی در مسابقات غایب بود اما اخیرا اعلام کرد شرایط بهتری را سپری می‌کند و قصد بازنشستگی ندارد.


Page Generated in 0/0061 sec