printlogo


کد خبر: 176355تاریخ: 1396/3/10 00:00
اخبار

کسانی که نفاق و مکر را «زرنگی» می‌دانند در گمراهی هستند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: انسانی عاقل‌تر است که عبدتر باشد، آنانی که نفاق، مکر و خدعه را یک امتیاز برای خود و «زرنگی» می‌دانند، در گمراهی بزرگ هستند. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی  در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد گوهرشاد در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه نیرنگ و فریبکاری به هیچ عنوان عقلانیت و خردورزی نیست، گفت: انسانی عاقل‌تر است که عبدتر باشد، آنانی که نفاق، مکر و خدعه را یک امتیاز برای خود و «زرنگی» می‌دانند، در گمراهی بزرگ هستند.
رئیسی افزود: ما مأمور به ادای وظیفه و تکلیف هستیم؛ نه مامور به نتیجه. وظیفه ما این است که با توکل به خدا مرد وظیفه و تکلیف باشیم. تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: آیا احساس شما این است که امروز امام خمینی(ره) در میان ما نیستند؟ حیات امام راحل(ره) روز به روز دایره‌ وسعتش رو به افزایش است. وی خاطرنشان کرد: بقای حضرت امام(ره) به اشاعه تفکر و انقلاب ایشان است که هر روز در حال گسترش بوده و رمز این امر نیز وجه‌الله بودن است.

از سوی شورای نگهبان
صحت انتخابات ریاست جمهوری تایید شد
شورای نگهبان صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تأیید کرد. این خبر را سه شنبه شب سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد. سید سلمان سامانی شامگاه سه شنبه گفت: نامه شورای نگهبان در خصوص تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری واصل شد.سخنگوی وزارت کشور افزود: دبیر محترم شورای‌نگهبان در این نامه اعلام کرده‌اند که پس از بررسی گزارش‌ها و شکایات واصله در جلسات شورای‌نگهبان، این شورا بر اساس ماده 79 قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد تأیید قرار داده است.
سامانی در پاسخ به این سوال که با تایید صحت انتخابات شکایاتی که نسبت به برگزاری انتخابات به شورای‌نگهبان ارائه شده است چه سرنوشتی پیدا کرده است گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، شکایات و گزارشاتی راجع به فعالیت‌های انتخاباتی قبل از روز رای گیری و در روز رای‌گیری به آن شورا واصل شده بود که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع‌قضایی ارسال شده است.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 97 کشور
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 97 کشور دنیا خبر داد. رمضان شریف در نخستین نشست ستاد انتفاضه و قدس که با حضور مسؤولان، مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با امور فلسطین برگزار شد، راهپیمایی روز جهانی قدس را یک حرکت عظیم و ماندگار برشمرد و افزود: امروز راهپیمایی روز قدس در ایران و جهان بویژه درکشورهای اسلامی نهادینه شده است.
وی اضافه کرد: این راهپیمایی پس از 22 بهمن، بزرگ‌ترین راهپیمایی است که در طول 38 سال گذشته در شرایط مختلف در ایران و نقاط مختلف جهان برگزار شده و همزمان در حدود 97 کشور جهان به صورت مستقل و گسترده هر ساله برگزار می‌شود. رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند و میراث راهبردی امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و گفت: این روز باشکوه همه ساله به فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام مواضع امت اسلامی علیه اشغالگری و ظلم به ملت فلسطین تبدیل شده و در تقویم ملت ایران و مسلمانان جهان ثبت و نهادینه شده است.


Page Generated in 0/0054 sec