printlogo


کد خبر: 176376تاریخ: 1396/3/11 00:00
رویدادها

چاپ چهارم «جدال دو اسلام»
کتاب «جدال دو اسلام» تدوین مرحوم روح‌الله نامداری از سوی دفتر نشر معارف به چاپ چهارم رسید. کتاب «جدال دو اسلام» در 2 بخش تدوین شده است. به گزارش تسنیم، بخش اول این کتاب به مقالات و گفت‌وگوهایی از وحید جلیلی (مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) و محسن صفایی‌فرد (فعال فرهنگی) در تبیین اندیشه‌های امام خمینی و تشریح اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی اختصاص دارد. در بخش دوم هم با عنوان «مصحف انقلاب»، گزیده جلد 21 صحیفه امام خمینی(ره) می‌آید. جلد 21 صحیفه امام، حاوی مطالب مهم در آخرین سال‌های حیات ایشان است که به جهت تاریخی، فقهی، سیاسی و حوادث و اتفاقات 2 سال آخر بسیار مورد توجه است و از آنجا که این جلد به صورت تک‌نسخه‌ای توزیع نمی‌شود و مخاطبان باید دوره 22 جلدی صحیفه امام را خریداری کنند، لذا به همت زنده‌یاد روح‌الله نامداری خلاصه و با صفحه‌آرایی جذابی از سوی دفتر نشر معارف به مخاطبان عرضه شده است.

تعلیق عضویت سهیلی  از کانون کارگردانان
شورای مرکزی کانون کارگردانان در نامه‌ای به «سعید سهیلی» عضویت این کارگردان را در کانون کارگردانان به حالت تعلیق درآورد. به گزارش ایسنا، پس از اعتراض سعید سهیلی به قاچاق فیلم «گشت ارشاد» و بی‌توجهی کانون کارگردانان و خانه سینما به قاچاق این فیلم در شرایطی که روی پرده است سعید سهیلی جلوی دوربین اعتراض خود را با سوزاندان کارت کانون کارگردانان و عضویت خانه سینما بروز داد. کانون کارگردانان نیز در مقابل این اعتراض عضویت سعید سهیلی را به حالت تعلیق درآورد. متن نامه ارائه‌شده به سعید سهیلی به شرح زیر است:
«جناب آقای سعید سهیلی!
شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در جلسه روز سه‌شنبه 09/03/1396 خود پس از بررسی همه‌جانبه و کسب اطلاعات کامل، عمل شنیع و نمایشی شما را در مقابل دوربین دور از شأن فرهنگی جایگاه کارگردانان و توهین مستقیم به اعضای محترم خود دانست و به اتفاق آرا عضویت شما را تا عذرخواهی رسمی جنابعالی از اعضای کانون به حالت تعلیق درآورد. بدیهی است در صورت تمایل و طبق اساسنامه کانون حق اعتراض برای شما پابرجاست.
شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران»

«آستیگمات» در راه است
فیلم سینمایی «آستیگمات» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی این روزها مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. به گزارش فارس، تدوین فیلم توسط بهرام دهقانی به پایان رسیده و ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم توسط فرید ناظرفصیحی آغاز شده است. همچنین نخستین عکس از هادی حجازی‌فر در «آستیگمات» منتشر شده که با نقش و گریم متفاوتی در این فیلم ظاهر شده است. حجازی‌فر با بازی در فیلم‌های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» مورد توجه قرار گرفت. مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری، محمد شاکری و نیکی کریمی گروه بازیگران «آستیگمات» را تشکیل می‌دهند.

سری جدید «هفت» بدون فراستی
علی‌اصغر پورمحمدی در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پنچری» درباره سری جدید برنامه هفت گفت: این برنامه قطعا پس از ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت و در سری جدید با تغییرات بسیاری در ساختار و محتوا روبه‌رو خواهیم بود. وی ادامه داد: سری جدید برنامه 3 بخش دارد و اجرای هر بخش هم بر عهده یک مجری خواهد بود و می‌توان گفت در مجموع برنامه با 3 مجری روی آنتن خواهد رفت که هنوز مجریان برنامه مشخص نشده‌اند. پورمحمدی همچنین اظهار داشت: منتقد برنامه دیگر آقای فراستی نخواهد بود و ایشان جای خود را به آقای حسینی خواهد داد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌ و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند.
 


Page Generated in 0/0153 sec