printlogo


کد خبر: 176982تاریخ: 1396/3/28 00:00
اخبار

آخرین اقدامات کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس
عضو هیات‌رئیسه مجلس آخرین اقدامات کمیته بررسی حادثه تروریستی پارلمان را تشریح کرد. احمد امیرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین اقدامات و برنامه‌های کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، گفت: جلسات مکرر این کمیته با شاهدان عینی، کارمندان مجلس و نمایندگانی که در محل حادثه حضور داشتند به طور متناوب در حال برگزاری است. وی با بیان اینکه فیلم‌های دوربین‌های مداربسته داخل مجلس از سوی کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس مورد بازبینی قرار گرفته، اظهار داشت: هنوز تحقیقات پیرامون ابعاد وقوع این حادثه تروریستی ادامه دارد و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. عضو هیات‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، گزارشی از نتایج تحقیقات را آماده و به هیات‌رئیسه پارلمان ارائه کنیم که بزودی این کار انجام می‌شود. امیرآبادی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر این کمیته، گزارش وزرای کشور و اطلاعات در نشست غیرعلنی پارلمان که به موضوع حادثه تروریستی مجلس اختصاص داشت، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.  

امروز؛ رزمایش مشترک ناوهای ایرانی با ناوهای چین در «تنگه‌هرمز»
رزمایش مشترک ناوهای ایرانی با ناوهای جنگی ارتش چین، امروز در «تنگه‌هرمز» برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین که ظهر روز پنجشنبه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفته، امروز (یکشنبه) در آب‌‌های جمهوری اسلامی ایران یک رزمایش مشترک برگزار خواهد کرد. این رزمایش مشترک میان ناوهای نیروی دریایی ارتش و ناوگروه ارتش چین در «تنگه هرمز» برگزار خواهد شد و در آن، دوطرف توان نظامی خود را به نمایش گذاشته و تجربیات‌شان را به اشتراک می‌گذارند. ناوگروه کشور چین متشکل از ناوشکن  Chang Chung، ناو پشتیبانی Chao Hu، ناو رزمی Jin Zhou به همراه یک بالگرد به منظور تحکیم روابط دوستانه بین 2 کشور و ارتقای تعاملات دریایی نیروهای دریایی 2 کشور هم‌اکنون در جنوب کشورمان به سر می‌برد.

لزوم تغییر ادبیات رئیس‌جمهور در «پساانتخابات»
عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اظهارات روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد، گفت:روحانی باید ادبیاتش را عوض کند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن کافی است، دیگر باید کار را آغاز کنند. محمد دهقان در گفت‌وگو با مهر، درباره جلسه سران قوا با مقام معظم رهبری گفت: متاسفانه چند سال است رسم غلطی ایجاد شده و رؤسای جمهور در جلسه کارگزاران نظام مطالبی را بیان می‌کنند که اکثر حاضران جلسه آن مطالب را قبول ندارند و حرف‌های جناحی زده شده و آمارهای بی‌پایه و اساس ارائه می‌شود. وی با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور در این مراسم مطالب بی‌پایه و اساس سیاسی را مطرح کرد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور در این جلسه به جای اینکه حقایق کشور در 4 سال گذشته را بیان کند به صورت یک‌سویه آمارهایی که مورد قبول مردم نیست و به نوعی آمارسازی است را مطرح می‌کرد، بعد هم می‌گوید ما رای آوردیم حالا بیاییم مشکلات کشور را حل کنیم. طوری صحبت می‌کنند که انگار بقیه با قوه مجریه همکاری نمی‌کنند؛ این اظهارات کاملا غیرصادقانه است.  عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اظهارات رئیس‌جمهور در شأن ایشان و آن جلسه نبود. روحانی باید ادبیاتش را عوض کند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن کافی است، به اندازه کافی در این 4 سال شعار داده‌اند، حال دیگر باید کار را آغاز کنند.

اظهارات خصمانه جبیر علیه ایران
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین گزافه‌گویی خود به ایران حمله کرد. به گزارش ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، عادل الجبیر با تکرار ادعای واهی خود درباره حمایت ایران از تروریسم، اظهار کرد: ایران با استفاده از سپاه پاسداران، تروریسم را در منطقه گسترش می‏‌دهد. وی ادعا کرد: اگر ایران می‎خواهد کشور محترمی باشد، باید دست از حمایت از تروریسم و انفجار سفارتخانه‌ها و انتشار طایفه‌گری بردارد!
 


Page Generated in 0/0067 sec