printlogo


کد خبر: 176988تاریخ: 1396/3/28 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد مساحت ایران تحت تاثیر بیابان‌زایی قرار دارد، گفت: سرانه بیابان در کشور ما ۴۳۰۰ مترمربع است، این در حالی است که سرانه بیابان در جهان ۲۰۰۰ مترمربع است.
 هیأت دولت به کارخانجات آردسازی سراسر کشور اجازه داد با هماهنگی شرکت بازرگانی دولتی ایران نسبت به خرید گندم مورد نیاز خود از کشاورزان به طور مستقیم اقدام کنند.
 بیژن پناهی‌زاده، معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واردات یک محصول آبمیوه‌ به ایران که متعلق به یکی از وابستگان آل‌سعود است خبر داد و اعلام کرد: این محصول وارداتی، تولید شرکتی است که تحت نام موهوم «الخلیج» فعالیت می‌کند.
 فرهاد آگاهی، رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: واردات دام زنده سبک برای نخستین‌بار از قزاقستان به صورت قانونی و تحت نظارت مراجع مرتبط و با پیاده‌سازی اصول و ضوابط دامپزشکی و سلامت انجام شد.
 اداره کل تسهیلات تبصره‌ای بانک مسکن اعلام کرد: پروژه‌های فاقد پیش‌خریدار مسکن‌مهر مشمول دریافت تسهیلات ۴۰ میلیونی نمی‌شوند.
 ایسنا نوشت: دسترسی به منابع مالی، تورم و دیوانسالاری دولتی ناکام را می‌توان براساس بررسی‌های بین‌المللی به عمل آمده عمده مشکلات ایران در حوزه شروع کسب و کار دانست.
 «جک ما» صاحب فروشگاه اینترنتی «علی‌بابا» گفت: تا سال ۲۰۳۶ میلادی با ایجاد ۱۰۰ میلیون فرصت شغلی، عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان را به خود اختصاص خواهیم داد.
 


Page Generated in 0/0064 sec