printlogo


کد خبر: 176995تاریخ: 1396/3/28 00:00
کوتاه و گویا

زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «آسیب‌شناسی موارد مرتبط با بازار گردشگری روسیه از اقدامات مهمی است که باید در دستورکار قرار گیرد؛ روسیه یک حوزه مهم برای گردشگری ماست و باید سهم مشخصی از این بازار وسیع داشته باشیم.»
نمایش «پرنده و فیل» به کارگردانی حمید کیانیان با مشارکت و نقش‌آفرینی کودکان دارای نیازهای ویژه (نابینا، ناشنوا، کم‌توان جسمی و حرکتی) از هفتم تیر در مرکز تئاتر کانون روی صحنه می‌رود.
با هدف استفاده از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، در راستای درس‌آموزی از قرآن کریم و بهره‌مندی از محضر خانواده معزز شهدا، شهرداری منطقه یک طرح «بیت‌النور» را در بیت  خانواده‌های معظم شهدای شمال تهران برگزار کرد.
اصغر اکبری، مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه 13 گفت: در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان با حفظ کرامات انسانی، بین شهروندان محلات کم برخوردار 410 سبدکالا با مشارکت خیران محلی توزیع شد.
امیر عذیری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه توانمندسازی و تأمین خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، اظهار کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مشاوره مهارت‌آموزی، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال  در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.
«چگونه طرح‌های 3 بعدی بکشیم و ببینیم» عنوان اثری است از محمدجواد پوست‌پرداز و جمال رادفر که به دنیای 3بعدی می‌پردازد. این کتاب با طرح مقدمه‌ای به مسائلی همچون «دنیای واقعی چند بعدی است؟»، «دید 3 بعدی در انسان‌ها»، «عکاسی 3 بعدی» و... می‌پردازد و پس از آن در مباحثی به شیوه‌ دیدن اجسام اشاره دارد.


Page Generated in 0/0061 sec