printlogo


کد خبر: 177011تاریخ: 1396/3/28 00:00
اخبار

طارمی زیر ذره‌بین دیناموزاگرب
بهترین گلزن شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر مورد توجه تیم دیناموزاگرب کرواسی قرار گرفته است. مهدی طارمی که فصل گذشته در خط حمله پرسپولیس عنوان آقای گلی خود را تکرار کرد و بهترین گلزن سرخپوشان لقب گرفت، مورد توجه تیم دیناموزاگرب کرواسی قرار گرفته و مسؤولان این تیم درحال رایزنی و بررسی شرایط وی هستند. به واسطه حضور چند کروات در تیم فوتبال پرسپولیس، مسؤولان این باشگاه با این بازیکنان مشورت کرده‌اند تا اطلاعات دقیق‌تری از طارمی داشته باشند. یکی از این بازیکنان رادوشوویچ است که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و شناخت خوبی هم از مهدی طارمی به دست آورده است. البته مسؤولان باشگاه دیناموزاگرب هنوز پیشنهاد رسمی به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده‌اند.

توضیح فدراسیون درباره محرومیت 3 والیبالیست
کمیته‌ انضباطی فدراسیون والیبال در احکامی 3 ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی بانوان زیر ۲۳ سال را از فعالیت در رشته ورزشی والیبال از یک تا 3 سال محروم کرد. نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال هشدار داد دیگر گذشتی در کار نیست. فریبا صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایلی که موجب شد این 3 دختر ملی‌پوش به کمیته‌ انضباطی بروند، بیان‌ کرد: درگیری‌های لفظی شدید و ادامه‌دار بودن این درگیری‌ها در طول روزهای مسابقات، توجه نکردن به تذکرات سرپرست و سرمربی درباره قطع حاشیه‌ها، امتناع از بازی و عملکرد فنی ضعیف که موجب شد تیم‌ ‌نتیجه‌ ضعیف در رقابت‌ها به دست بیاورد، از دلایل بررسی وضعیت این 3 ملی‌پوش در کمیته انضباطی بود. رئیس کمیته انضباطی نیز درباره سنگین بودن احکام صادره اظهار کرد: احکام صادر شده تصمیم اعضای کمیته انضباطی حاضر در جلسه بوده و از دید اعضا، احکام سنگین نیست. علی فرخی در پاسخ به این سوال که نظیر این اتفاقات (امتناع از بازی) بارها در والیبال مردان مشاهده شده است، آیا فکر نمی‌کنید احکام صادره برای بانوان کمی سنگین باشد؟ گفت: چنین مورد مشابه درگیری بین مردان نداشته‌ایم.

مجتبی عابدینی از صعود بازماند
مجتبی عابدینی با شکست برابر حریفی از کره‌جنوبی از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا کنار رفت. مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا دیروز (شنبه) با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر مردان در هنگ‌کنگ پیگیری شد که طی آن مجتبی عابدینی، محمد فتوحی، علی پاکدامن و محمد رهبری موفق به حضور در جدول
16 نفره مسابقات شدند. در این مرحله از رقابت‌ها 2 نماینده کشورمان با کسب پیروزی برابر حریفان خود یک مرحله صعود کردند اما عابدینی و فتوحی از صعود بازماندند. بر این اساس و در مرحله یک‌هشتم نهایی، مجتبی عابدینی مقابل «میم» از کره جنوبی متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. عابدینی در رده‌بندی نهایی جایگاه دهم را به خود اختصاص داد. محمد رهبری، دیگر نماینده کشورمان بود که در این مرحله مقابل حریفی از هنگ‌کنگ صاحب برتری شد و یک مرحله دیگر صعود کرد. محمد فتوحی و علی پاکدامن 2 نماینده دیگر کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی بودند که مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار فتوحی شکست خورد و پاکدامن موفق به صعود شد.

توقف بسکتبالیست‌های ایران برابر چین
تیم‌ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی‌اش برابر چین مغلوب شد. تیم‌ملی بسکتبال ایران که در اردوی چین حضور دارد در دومین مسابقه تدارکاتی مقابل این کشور مغلوب شد. شاگردان حاتمی که در مسابقه اول پیروز بودند در این دیدار ٧٢ بر ٦٧ تن به شکست دادند. تیم ایران در بازی نخست ٦٣ بر ٦٠ چین را برده بود و روز یکشنبه برای سومین بار به مصاف چین خواهد رفت.  چین 2 تیم بسکتبال دارد که در این دیدارها به مصاف ایران می‌آیند. چینی‌ها میزبان جام‌جهانی ٢٠١٩ شده‌اند و تدارک ویژه برای جام جهانی دارند.

مبعلی با قراردادی یکساله به فولاد پیوست
هافبک تیم فوتبال نفت تهران با عقد قراردادی یکساله در هفدهمین دوره لیگ برتر در فولاد خوزستان به میدان می‌رود. فولاد در هفدهمین دوره لیگ برتر با هدایت سیدسیروس پورموسوی به میدان می‌رود. فولادی‌ها با جذب چند بازیکن جدید مثل رحیم زهیوی، علی‌اصغر عاشوری، پیمان شیرزادی و... کار خود را در نقل و انتقالات پیش بردند. در جدیدترین اقدام باشگاه فولاد با ایمان مبعلی به توافق رسید و این بازیکن را با عقد قراردادی یکساله جذب کرد.
 


Page Generated in 0/0134 sec