printlogo


کد خبر: 177012تاریخ: 1396/3/28 00:00
احتمالات آینده رونالدو مادرید، منچستر یا پاریس؟

مایکل هینکس: منابع اسکای‌اسپورت خبر از احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید می‌دهند. برنده‌ 4 توپ طلا و ستاره‌ مادریدی‌ها در راه فتح دومین قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ گویا به دلیل مشکلاتی که تحقیقات مالیاتی برایش به‌وجود آورده‌اند دیگر علاقه‌ای به زندگی و بازی کردن در اسپانیا ندارد و آماده‌ ترک مادرید شده است. اما اگر این اتفاق رخ دهد چه باشگاهی می‌تواند مقصد بعدی رونالدویی باشد که در نوامبر پیش قراردادی 5 ساله با بند رهایی یک میلیارد یورویی (875 میلیون پوند) با رئال امضا کرد و سال 2017 پردرآمدترین ورزشکار جهان بود؟ گزینه‌های ممکن با توجه به شرط‌بندی اسکای در حال حاضر چنین هستند:
منچستریونایتد (7/4)
رونالدو سال 2003 به عنوان یک وینگر جوان به منچستریونایتد پیوست و تحت آموزش‌ها و رهبری سر الکس فرگوسن بدل به یکی از مرگبارترین مهاجمان تاریخ فوتبال شد. او نقش مهمی در 3 قهرمانی پیاپی یونایتد در لیگ بین سال‌های 2006 تا 2009 داشت و بهترین دوران خودش با پیراهن شیاطین سرخ را هم در فصل 2008-2007 سپری کرد، وقتی همراه تیمش فاتح چمپیونز لیگ شدند.
رونالدو همین چند هفته‌ پیش بود که قبل از شروع فینال چمپیونز لیگ مقابل یوونتوس درباره‌ لیگ برتر و یونایتد حرف زد: «من سال‌های زیادی را در منچستر یونایتد پشت سر گذاشتم و یک بار هم (مثل مادرید) توسط تماشاگران خودی هو نشدم. شاید ذهنیت مردم در انگلیس تفاوت دارد. من از زندگی در اسپانیا راضیم اما خب دلم برای انگلیس هم تنگ شده، چون این خاطرات را نمیشه پاک کرد».
پس آیا دوباره شاهد درخشش رونالدو در لیگ برتر و منچستریونایتد خواهیم بود؟ با توجه به اینکه یونایتد قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را تمدید نکرده، این هزینه می‌تواند بابت حقوق رونالدو پرداخت شود.
پاری‌سن‌ژرمن (11/2)
سلطنت 4 ساله‌ پاریسی‌ها در لیگ یک این فصل با ظهور پدیده‌ای به نام موناکو به پایان رسید. به همین خاطر پایتخت‌نشینان حالا دنبال تقویت خود برای پس گرفتن قهرمانی فرانسه و تلاشی دوباره در چمپیونزلیگ هستند. در این راه رونالدو می‌تواند از نظر کیفیت و کاراکتر جای خالی زلاتان را که سال پیش پارک دو پرنس را ترک کرد، پرکند و مالکان قطری باشگاه هم آماده‌ پرداخت هزینه‌ لازم برای راضی کردن فوق‌ستاره‌ پرتغالی هستند. تنها سوالی که این وسط باقی می‌ماند این است که آیا رونالدو، حداقل در این مقطع از فوتبالش، علاقه‌ای به رفتن به پی‌اس‌جی دارد یا نه؟
سوپر لیگ چین (20/1)
پنجره‌ نقل‌وانتقالات میان فصل سوپر لیگ چین دوشنبه باز می‌شود و خبر جدایی احتمالی رونالدو از مادرید، باشگاه‌های این لیگ را به جنب و جوش درآورده. فصل پیش کارلوس توز با پیوستن به شانگهای شینهوا و دریافت حقوق 610 هزار پوند در هفته بدل به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا شد، در حالی که دیگر باشگاه شانگهایی
60 میلیون پوند بابت خرید اسکار به چلسی پرداخت. با اینکه حکومت چین به باشگاه‌هایش هشدار داده که در راه خرید ستاره‌های دنیای فوتبال تا این حد ولخرجی نکنند اما اگر رونالدو حاضر به انتقال به این کشور باشد قطعا بسیاری از این باشگاه‌ها آماده خواهند بود تا رکوردهای جهان فوتبال را بشکنند.
منچسترسیتی (33/1)
رونالدو و پپ گوآردیولا هیچوقت با هم در یک تیم نبوده‌اند و این ماجراجویی جدید می‌تواند برای هر دوی‌شان وسوسه‌انگیز باشد. منچسترسیتی این تابستان هم در بازار نقل و انتقالات ولخرجی خواهد کرد و خرید رونالدو قطعا می‌تواند کمک زیادی کند به ساختن تیمی که فصل بدون جامی را که پشت سر گذاشت. اما در میان تمام احتمالات، پیوستن رونالدو به نیمه‌ آبی منچستر همچنان نامحتمل‌ترین باقی می‌ماند.
باقی ماندن در رئال مادرید (8/13)
با وجود تمام سر و صداهایی که در 24 ساعت اخیر ایجاد شده، احتمال باقی ماندن رونالدو در رئال‌مادرید همچنان محتمل‌ترین سناریو برای آینده‌ اوست. رونالدو این فصل هم با درخشش به رئال کمک کرد تا بعد از 5 سال فاتح لالیگا شود و «دودسیما» را در اروپا فتح کند. از این جهت است که خیلی‌ها اعتقاد دارند توپ طلای بعدی هم به رونالدو خواهد رسید تا او برای پنجمین‌بار به این عنوان برسد. رونالدو تا امروز در 394 بازی برای رئال 406 گل زده و بهترین گلزن تاریخ باشگاه شده است، به علاوه‌ رکوردهای دیگری که در لالیگا به نام خودش ثبت کرده است. عجیب است اگر قرار باشد داستان رونالدو و رئال بدین شکل و به یکباره به پایان برسد. پیش‌بینی ما این است که رونالدو در مادرید باقی خواهد ماند، هر چند باید آماده‌ پیچ و تاب‌های زیادی در این داستان در هفته‌های پیش‌رو باشیم.
 


Page Generated in 0/0060 sec