printlogo


کد خبر: 177045تاریخ: 1396/3/29 00:00
اخبار

تقدیر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مدیرعامل و رئیس کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی به‌طور مشترک با ارسال لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به‌واسطه همکاری و مشارکت ارزشمند مهندس ایمانلو در انجام اقدامات موثر در جهت پیشبرد سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان، تشکر و قدردانی کردند. در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: «جناب آقای علیرضا ایمانلو، مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، سلام علیکم، فتح قله‌های رفیع سربلندی و عزت، مرهون همت و تلاش انسان‌های وارسته‌ای است که با اتکال به پروردگار و بهره‌گیری از تعهد و تخصص، آزادگی و همت را در سرلوحه خود قرار داده‌اند. بدینوسیله در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» از جنابعالی که با همت و تلاش خود زمینه‌ساز اقدامات موثر در جهت پیشبرد سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان گردیده‌اید، تقدیر و تشکر می‌نماییم و در جهت قدردانی و ارج نهادن به زحمات ارزشمند شما، این لوح به رسم یادبود تقدیم می‌گردد.


حضور سرمایه‌گذاران هندی در سمنان
شهردار سمنان گفت: در پی انعقاد تفاهمنامه اولیه در روزهای پایانی سال 94 بین شرکت فنان تجارت بین‌الملل، شهرداری سمنان و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان مقرر شد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر سمنان احداث شده و از پساب شهر سمنان بهره‌برداری شود. حسین موسوی افزود: اجرایی شدن این تفاهمنامه نیاز به تهیه مقدماتی از سوی سرمایه‌گذار نظیر اخذ تسهیلات بانکی و ضمانتنامه‌ها و تصویب طرح جدید پیشنهادی در شرکت آبفای کشور داشت که به انجام رسید.
به گفته وی، پس از موافقت با اخذ وام، جلسه نهایی با حضور سرمایه‌گذاران هندی در شهرداری تشکیل شد تا اقدامات اجرایی در اسرع وقت انجام شود. وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح ظرف 2 ماه آینده آغاز و زمینه برای ایجاد انشعابات و جمع‌آوری فاضلاب همه شهروندان فراهم خواهد شد.


Page Generated in 0/0074 sec