printlogo


کد خبر: 177066تاریخ: 1396/3/29 00:00
کوتاه و گویا

فصل نخست کاوش و گمانه‌زنی برج خاموشی ترک‌آباد در شهرستان اردکان یزد با هدف آگاهی از آیین خاکسپاری زرتشتیان ایران در دوره ایلخانان مغول آغاز شد.
سیداحمد صفوی،  شهردار منطقه 20 از بهره‌برداری و گشایش تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهیدکریمی غرب به امام علی(ع) شمال و کاهش بارترافیکی میدان معلم خبر داد.
امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به منظور معرفی اماکن مذهبی و فضاهای فرهنگی شهر تهران به شهروندان و ساکنان محلات منطقه، تورهای زیارتی نیمروزی ویژه ماه مبارک رمضان به مقاصد جماران، حرم مطهر امامزاده صالح علیه‌السلام، حرم حضرت امام خمینی ره، بی‌بی شهربانو و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.
همزمان با شب‌های قدر به  100 شهروند محلات کم‌برخوردار منطقه 15 خدمات چشم پزشکی رایگان ارائه شد.
نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 گفت: با اتمام عملیات اجرایی فاز اول احداث باند کندروی بزرگراه نواب در مسیر جنوب به شمال حد فاصل خیابان هلال احمر تا خیابان بریانک شرقی در 2 لاین عبوری به طول 1/3 کیلومتر این محدوده برای تردد وسایط نقلیه به روی شهروندان بازگشایی شد.
اولین جلسه ارتباط مستقیم شهردار منطقه9 با شهروندان در سال 96 برگزار شد.  در این جلسه درخواست‌های 15 نفر از شهروندان منطقه مورد رسیدگی قرار گرفت. مطالبات شهروندان و درخواست‌‌های‌شان به موضوعاتی مرتبط با حوزه خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، ترافیک و شهرسازی اختصاص داشت.
غلامحسین سلمانی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از برپایی محافل انس با قرآن در پارک آموزش ترافیک این منطقه در جهت یادآوری و تاکید بر رعایت نکات ترافیکی که مصداق عینی و بارز حق‌الناس است، خبر داد.


Page Generated in 0/0061 sec