printlogo


کد خبر: 177075تاریخ: 1396/3/29 00:00
اخبار

فوتبال ۶۰ دقیقه‌ای می‌شود؟
اتحادیه بین‌المللی فوتبال قصد دارد زمان بازی فوتبال را از ۹۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه برساند. ‌به نقل از دیلی میل، اتحادیه بین‌المللی فوتبال قصد دارد تغییر و تحولاتی را در بازی فوتبال داشته باشد و به همین منظور در تلاش است طرحی را تصویب کند که زمان هر نیمه فوتبال تنها ۳۰ ‌دقیقه باشد و یک بازی کامل ۶۰ ‌دقیقه به طول بینجامد. بنا بر نظر هیات اجرایی اتحادیه بین‌المللی فوتبال، این تغییرات در راستای این هدف گرفته می‌شود که جلوی وقت‌کشی را در فوتبال بگیرد و همین‌طور یک بازی فوتبال برای هواداران لذتبخش باشد، در واقع فقط زمان مفید بازی بین
2 تیم برقرار شود. اتحادیه بین‌المللی فوتبال برای اجرایی کردن این تغییرات نیاز به پاسخ مثبت سران فدراسیون‌های برتر فوتبال در دنیا دارد تا در ادامه‌ فیفا نیز این تغییرات را تایید کند.

دستیار کی‌روش سرمربی تیم‌ملی جوانان می‌شود
دستیار کارلوس کی‌روش هدایت تیم‌ملی جوانان را بر عهده می‌گیرد. پس از تایید هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش سرمربیان تیم‌های ملی رده‌های پایه مشخص شد که امیرحسین پیروانی هدایت تیم‌ملی امید را برعهده خواهد داشت. البته تاج روز شنبه عنوان کرد از میان عباس چمنیان و یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش یک نفر سرمربی تیم‌ملی جوانان و یکی دیگر سرمربی تیم‌‌ملی نوجوانان خواهد شد. با تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته چمنیان که از چند ماه قبل در حال‌ استعدادیابی برای تیم‌‌ملی نوجوانان است تا قبل از جام‌جهانی این تیم را آماده مقدماتی زیر ۱۶ سال قهرمانی آسیا کند، در سمت خود ابقا می‌شود و یکی از دستیاران خارجی کی‌روش هدایت تیم جوانان را بر عهده خواهد داشت. بخش زیادی از تیم‌‌ملی جوانان را تیم‌ملی زیر ۱۷ سال تشکیل می‌دهند که مهرماه امسال در جام‌جهانی هند شرکت می‌کند.

حاج‌صفی و حامد لک در مسیر لیگ یونان
رسانه‌های یونانی از پیوستن احسان حاج‌صفی و حامد لک به لیگ یونان خبر دادند.‌ به نقل از رادیو ورزش یونان، سران پانیونیوس که پیش‌تر کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی، 2 بازیکن ایرانی را در اختیار داشتند اکنون به دنبال جذب 2 بازیکن دیگر ایرانی هستند و به همین خاطر احسان حاج‌صفی را مدنظر قرار داده‌اند. حاج‌صفی که برای تیم‌ملی فوتبال ایران 82 بازی به میدان رفته، موفق شده است 6 گل به ثمر برساند. قرارداد او با سپاهان رو به اتمام است و این بازیکن تا پایان قراردادش می‌تواند به تیم‌ ‌یونانی برود. این بازیکن قبلا هم مدتی در تیم‌ ‌فرانکفورت در لیگ دسته 2 آلمان بازی کرده بود. همچنین حامد لک، دروازه‌بان ایرانی نیز دیگر بازیکنی است که مورد توجه سران پانیونیوس یونان قرار گرفته و باید ببینیم این دو بازیکن در زمان نقل‌‌وانتقالات تابستانی چه برنامه‌ای خواهند داشت.

آخرین وضعیت نوراللهی برای حضور در پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به این تیم نیاز به نامه عدم نیاز از یگان خدمتی‌اش دارد. احمد نوراللهی که از 18 دی‌ماه 1395 سرباز شناخته شده است تا هجدهم خرداد 96 با احتساب 11 ماه کسری تعیین شده خدمت سربازی خود را پشت‌سر گذاشته و 5 ماه از خدمت او باقی مانده است. این بازیکن برای اینکه بتواند به پرسپولیس بازگردد نیاز به گرفتن نامه عدم نیاز از یگان خدمتی‌اش دارد. یگان خدمتی نوراللهی سپاه عاشورای تبریز است. او هنوز موفق نشده نامه عدم نیازش را دریافت کند و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد نمی‌تواند به پرسپولیس بپیوندد. هافبک پیشین پرسپولیس برای بازگشت به این تیم نیاز به مساعدت باشگاه تراکتورسازی دارد و باید دید این باشگاه راه بازگشت هرچه سریع‌تر این بازیکن به جمع شاگردان برانکو را هموار خواهد کرد یا نه. نوراللهی یک سال و نیم دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان آسیا شد
تیم کشتی آزاد جوانان ایران موفق شد با شایستگی با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز، عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند. در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه در شهر تایچونگ کشور چین‌تایپه (تایوان) برگزار شد، تیم کشتی آزاد جوانان با ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و یک عنوان ششمی و کسب ۶۹ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پس از ایران تیم‌های ازبکستان و قزاقستان به ترتیب با ۶۷ و ۵۳ امتیاز دوم و سوم شدند.
 


Page Generated in 0/0063 sec