printlogo


کد خبر: 177110تاریخ: 1396/3/30 00:00
سرخط خبر

 بانک مرکزی به‌منظور تأمین مسکوکات هموطنان، سکه‌های رایج یکهزار ریالی،
۲ هزار ریالی و ۵ هزار ریالی در استان تهران را از طریق شعب منتخب بانک‌های صادرات، شهر، ملت، اقتصاد نوین و ملی توزیع می‌کند.
 امروز 2 تفاهمنامه بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت انی ایتالیا به امضا می‌رسد تا این شرکت ایتالیایی روی توسعه 2 میدان نفتی و گازی ایران مطالعه کند.
 براساس اعلام بانک مرکزی، تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۲ ماه سال ۱۳۹۶ به بخش‌های اقتصادی مبلغ 7/569 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 3/80 هزار میلیارد ریال (معادل 4/16 درصد) افزایش داشته است.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دستورالعمل جایزه دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.
 فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: مؤسسه ثامن در مسیر پیوستن به مؤسسات مجاز است و سپرده‌گذاران نگران نباشند.
 داوود نیک کامی، رئیس پژوهشکده تحقیقات خاک و آبخیزداری گفت: سالانه ۲ میلیارد تن از خاک حاصلخیز کشور در اثر فرسایش فرسوده می‌شود و سرعت فرسایش خاک ایران 3 برابر اروپا و دیگر کشورهای آسیایی است.
 معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی را مجاز دانست تا از محل منابع داخلی خود نسبت به تامین و پرداخت مبلغ 4 هزار و 10 میلیارد و 903 میلیون و 651 هزار و 47 ریال، بابت تسویه بدهی ناشی از تعهدات ایران به صندوق بین‌المللی پول به منظور تعدیل ارزش ریالی اقدام کنند.
 معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن با تشریح جزئیات طرح مسکن حمایتی و اجتماعی از پرداخت کمک ۷ میلیون تومانی بلاعوض برای خرید مسکن مهر فاقد متقاضی خبر داد.
 براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵، اتباع افغانستان، عراق و پاکستان بیشترین جمعیت افراد خارجی ساکن در ایران را به خود اختصاص داده‏‌اند.
 سازمان استاندارد اعلام کرد پایش کیفیت خودرو برعهده وزارت صنعت است و در حیطه وظایف سازمان ملی استاندارد ایران قرار ندارد.
 محمد پرورش، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: 75 درصد مشترکان تهران به طور میانگین ماهانه 18 تا 20 مترمکعب آب و 25 درصد دیگر هم 20 تا 40 مترمکعب آب مصرف می‌کنند.
 هادی ساداتی، عضو هیات‌مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری گفت: همه کشورها قوانین برای مهاجرت دارند اما در ایران با ورود پناهندگان به بازار کار داخلی و ارائه کار ارزان، بیکاری کارگران ایرانی هر روز افزایش می‌یابد.
 


Page Generated in 0/0048 sec