printlogo


کد خبر: 177116تاریخ: 1396/3/30 00:00
کوتاه و گویا

مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 از برپایی ضیافت افطاری ویژه نیازمندان با محوریت سلامت در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: برای رسیدن به فیوضات معنوی، اداره سلامت با هدف اکرام  و اطعام نیازمندان با برپایی سفره افطاری سالم با عنوان «کرامت با سلامت» میزبان شهروندان محروم محله بود.
قاریان برجسته نوجوان کشوری در طرح «بر مناره‌های شهر»  قرآن و اذان را در شهر زیرزمینی پایتخت قرائت می‌کنند. در این برنامه قاریان برجسته نوجوان کشوری در 2 ایستگاه امام خمینی و چهارراه ولیعصر(عج) در آستانه اذان با قرائت قرآن و سپس اذان فضایی سراسر شور و معنویت را در سطح ایستگاه‌های مترو ایجاد می‌کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از توزیع سبد کالا (ارزاق) ویژه ماه مبارک رمضان در میان بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان این منطقه خبر داد. امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: سبد کالای حمایتی ویژه این ماه در میان بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 به تفکیک نواحی سه‌گانه در لیالی قدر توزیع شد.
تجویز بی‌رویه رادیولوژی در ایران خطر بروز سرطان تیروئید را افزایش می‌دهد. محبوبه کریمی، متخصص گوش،‌ حلق و بینی در آستانه برگزاری سومین سمینار تومورهای سر و گردن اظهار کرد: مجموعه تومورهای مختلفی در ناحیه سر و گردن بروز می‌یابد که از شایع‌ترین آنها می‌توان به تومورهای حفره دهان، زبان، حنجره، تیروئید، غدد بزاقی و غدد لنفاوی اشاره کرد.


Page Generated in 0/0050 sec