printlogo


کد خبر: 177223تاریخ: 1396/4/1 00:00
اخبار

کامیابی‌نیا در پرسپولیس ماندنی شد
هافبک تدافعی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا قراردادش را تمدید کند. پس از کش و قوس‌های فراوان، مدیر برنامه‌های کمال کامیابی‌نیا در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا مذاکرات نهایی را برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام دهد. پس از جلسه مدیر برنامه‌های این بازیکن با باشگاه پرسپولیس در نهایت دو طرف به توافق رسیدند تا قرارداد کمال کامیابی‌نیا یک فصل دیگر تمدید شود.

فنرباغچه، بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضی می‌خواهد
در حالی که این روزها موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به فنرباغچه مطرح است، یکی از روزنامه‌های ترکیه‌ای مدعی شده این باشگاه، بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضی می‌خواهد. یکی از رسانه‌های ترکیه با تایید علاقه سران باشگاه فنرباغچه برای جذب بیرانوند، مدعی شده است: باشگاه فنرباغچه در نظر دارد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی را که به شروع سریع بازی و ارسال پاس‌های گل معروف است، جذب کند. این روزنامه مهم‌ترین ویژگی علیرضا بیرانوند را شروع مجددهای خوب او بعد از گرفتن توپ‌های خطرناک عنوان کرد و نوشت: دروازه‌بان جوانی که توپ را سریع و به صورت مفید و تاثیرگذار به جریان ‌می‌اندازد، ‌می‌تواند تیمش را با شروع مجددهایش سریعا به فاز حمله ببرد و در چندین بازی توانسته برای همبازی‌هایش پاس گل نیز ارسال کند.

دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران با آمریکا «مادر تمام بازی‌ها» بود
کنفدراسیون فوتبال آسیا در سالگرد پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی ۱۹۹۸، از این مسابقه به‌عنوان «مادر تمام بازی‌ها» یاد کرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به یادآوری عملکرد تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۹۸ و پیروزی برابر آمریکا پرداخت و نوشت: «۱۹ سال پیش در چنین روزی تیم‌ملی فوتبال ایران برای نخستین‌بار در طول تاریخ مقابل تیم آمریکا قرار گرفت، دیداری که اهمیت زیادی برای آنها داشت. بعد از نخستین حضور ایران در جام‌جهانی ۱۹۷۸، آنها ۲۰ سال صبر کردند تا مجددا در این تورنمنت حضور داشته باشند». در ادامه این گزارش به نحوه صعود ایران به جام‌جهانی بعد از ناکامی مقابل عربستان و ژاپن و سپس موفقیت مقابل استرالیا اشاره شده است. در بخش قرعه‌کشی مسابقات جام‌جهانی آمده است: «آمریکا برای سومین بار حضور در جام‌جهانی را تجربه می‌کرد؛ تورنمنتی که 4 سال قبل از آن میزبانش بود اما این نخستین‌باری بود که 2 ملت با همدیگر بازی می‌کردند؛ مسابقه‌ای که سیاسی‌ترین دیدار در تاریخ جام‌جهانی بود و به عنوان «مادر تمام بازی‌ها» توصیف می‌شد». در قسمت‌های بعدی این گزارش به گلزنی حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا مقابل آمریکا و همچنین شکست ایران مقابل یوگسلاوی و آلمان اشاره شده است. این گزارش در پایان به صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی روسیه اشاره کرده و آورده است: تیم مورد احترام ایران در حال حاضر به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرده است و هدف بعدی این تیم مدرن این است که به نخستین برد خود در رقابت‌های جام‌جهانی اضافه کند و فصل جدیدی در تاریخ تیم‌ملی رقم بزند».

آشتی روزبهانی و ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس
ملاقات احسان روزبهانی و ناطق‌نوری منجر به برطرف شدن کدورت 2 ساله این ملی‌پوش و رئیس کهنه‌کار فدراسیون بوکس شد. ظهر سه‌شنبه با میانجیگری دکتر دادگان، احسان روزبهانی و پدرش در محل فدراسیون بوکس حاضر شدند و با احمد ناطق نوری ملاقاتی صمیمی داشتند که منجر به رفع کدورت‌های 2 ساله و آشتی طرفین شد. احسان روزبهانی که سرشناس‌ترین چهره رشته بوکس است ماه‌ها پیش از المپیک ریو با دخالت‌ها و کارشکنی‌های برخی افراد داخل فدراسیون با ناطق‌نوری رئیس کهنه کار این فدراسیون به مشکل خورد تا جایی که مصاحبه‌های جنجالی طرفین عرصه را برای فعالیت مثمرثمر این ورزشکار تنگ و تنگ‌تر کرد و روزبهانی به‌رغم شایستگی‌های فنی نتوانست در ریو خوش بدرخشد. حالا و بعد از گذشت بیش از یک سال روزبهانی در شرایطی که انتظار می‌رفت یک نفر از داخل فدراسیون میانجیگری کند با وساطت یک فرد خارج از مجموعه بوکس(دکتر دادگان) با ناطق‌نوری آشتی کرد. این احتمال می‌رود که روزبهانی در آینده‌ای نزدیک در اردوی تیم‌ملی بوکس حضور پیدا کند.
 


Page Generated in 0/0050 sec