printlogo


کد خبر: 177232تاریخ: 1396/4/1 00:00
کوتاه‌و‌گویا

  بهزاد تیمورپور، رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرهنگسرا در جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران  13 عنوان برنامه با 421 اجرا دارد.
  جورچین کامیون چوبی عنوان جدیدترین محصول مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این محصول دربرگیرنده‌ قطعاتی چوبی به شکل هندسی است که علاوه بر آنکه به کودک فرصت تامل، تخیل و ساخت‌وساز را می‌دهد و امکان آموزش اشکال را نیز فراهم آورده است.
  محمدمحسن صدر، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور با هشدار به داوطلبان تحصیل در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: تبلیغات موسسات درباره پذیرش فراگیر دانشگاه پیام‌نور غیرقانونی است.
  بقایای جمجمه و بالاتنه یک کودک با گوشواره‌ای مفرغی به گوش و 2 ظرف سفالی بر بالای سر به همراه چند مهره عقیق و بدل چینی متعلق به دوره هخامنشی یا عیلام‌نو در کاوش محوطه باستانی جوبجی رامهرمز کشف شد.
  هفتمین اردوی تابستانی «طعم جبهه» با حضور دانش‌آموزان استان تهران به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از نیمه تیرماه لغایت بیستم شهریورماه برگزار می‌شود.
  در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و به منظور آموزش و استفاده بهینه از اوقات فراغت، کلاس‌های آموزشی ویژه فرزندان سرپرست خانوار در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ منطقه 10 برگزار می‌شود.
  نرگس معدنی‌پو، شهردار منطقه 13 گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به بانوان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست، بن شهروند 150 هزار تومانی و سبد کالا شامل انواع مواد غذایی از سوی اداره بانوان و سراهای محلات توزیع شد.
  با هدف ترویج سنت افطاری ساده و ایجاد روحیه ساده‌زیستی و گسترش سبک زندگی اسلامی سفره افطاری ساده خیابانی در شمال تهران بر پا می‌شود.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران گفت: 60 درصد مدارس این منطقه فرسوده هستند و 45 مدرسه با عمر بالای 40 سال در بخش مرکزی شهر تهران وجود دارد که نیاز به نوسازی دارند.
  ولی مسگری‌نجاتی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به راه‌اندازی خط 7 متروی تهران گفت: تقاطع بزرگراه چمران- جلال آل‌احمد یک ایستگاه مترو به بهره‌برداری رسیده که طی روزهای اولیه افتتاح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.
  امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: کارهای مطالعاتی درباره دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده که پس از تصویب در کمیته معابر این طرح اجرا خواهد شد.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 از انتشار فراخوان مسابقه طراحی سردر ورود و خروج شهرک توحید (شهید سرلشکر محمد حاجی) خبر داد.
 


Page Generated in 0/0050 sec