printlogo


کد خبر: 177235تاریخ: 1396/4/1 00:00
اخبار

عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب
در طرح تنظیم بازار انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله داخلی و خارجی به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای به صورت بسته‌بندی شده به فروش می‌رسد. به گزارش تسنیم، اکنون هرکیلوگرم گوشت سردست گوساله یک کیلوگرمی به صورت بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در طرح تنظیم بازار دولت همکاری دارند 31 هزار و 490 تومان و ران گوساله یک کیلوگرمی 32 هزار و 490 تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی آسیای میانه 39 هزار و 500 تومان، نیم شقه 4 کیلو گرمی گوسفندی 136 هزار تومان، ران 2 کیلوگرمی آسیای میانه 79 هزار تومان، ران یک کیلوگرمی گوسفندی 43 هزار و 290 تومان، نیم شقه سردست گوسفند 3 کیلوگرمی 96 هزار تومان و ران گوسفندی 2 کیلوگرمی 86 هزار و 490 تومان در طرح تنظیم بازار به صورت بسته‌بندی شده به‌فروش می‌رسد.

توزیع سود سهام‌عدالت از شهریور
سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه مشمولان سهام‌عدالت برای ورود شماره شبای بانکی خود همچنان فرصت دارند، اعلام کرد: توزیع سود سهام‌عدالت تا پایان شهریور میان مشمولان صورت خواهد گرفت. به گزارش تسنیم، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: مشمولان سهام‌عدالت هنوز برای ثبت شماره شبای بانکی خود فرصت دارند و براساس برنامه‌ریز‌ی صورت گرفته بخشی از سود سهام‌عدالت مشمولان تا پایان شهریور امسال میان دهک‌های مختلف سهام‌عدالت توزیع می‌شود. همچنین رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور از تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان سود برای دوره مالی سال ۹۵ (ویژه مشمولان سهام‌عدالت) به وسیله شرکت‌های سرمایه‌پذیر در کشور خبر داد.

پرداخت‌ سپرده‌های ثامن‌الحجج از 20 تیر
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان به عنوان عامل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، حساب‌های سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج را تعیین تکلیف کرده و قبل از ۲۰ تیر پرداخت‌ها آغاز خواهد شد. به گزارش تسنیم، کورش پرویزیان افزود: سررسید برخی قرارداد‌ها 14 ماهه و برخی 17 ماهه بود که اکنون سررسید قراردادهای 14 ماهه فرارسیده که در سایت بانک مرکزی و بانک پارسیان نحوه مراجعه سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج به شعب بانک پارسیان برای دریافت مابه‌التفاوت ذکر شده در قرارداد را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. وی افزود: البته تا این لحظه 10 هزار حساب، متعلق به 5 هزار نفر که ارقام بالایی است هنوز تعیین تکلیف نشده است که در این باره هیات تسویه‌ای در بانک مرکزی شکل گرفته و این هیات درباره این 5 هزار نفر مسؤول است. پرویزیان افزود: ابتدا تا سقف 100 میلیون تومان سپس تا سقف 200 میلیون تومان و در نهایت برای افرادی که تا سقف 300 میلیون تومان برگه تعهد از بانک پارسیان دارند به ترتیب پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

اتمام پرونده مسکن‌مهر در کما
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اتمام و تحویل واحدهای مسکن‌مهر شهرهای جدید کشور جز استان‌های البرز و تهران تا پایان دولت یازدهم خبر داد. به گزارش تسنیم، محسن نریمان در حاشیه مراسم افتتاح مسکن‌مهر پردیس اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه خدمات زیربنایی، روبنایی، محوطه‌سازی و آماده‌سازی، بیشتر واحدهای مسکن این شهر که دارای معارض هستند امسال تکمیل و تحویل می‌شوند. اما احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی از مصوبه شورایعالی مسکن برای تعیین تکلیف پروژه‌های دارای معارض مسکن‌مهر خبر داد و گفت: هنوز در استان‌ها درباره بیمه سلیقه‌ای عمل می‌شود و چنانچه بحث بیمه و مالیات را سریع حل نکنیم و نتوانیم مفاصاحساب شهرداری را بدهیم، گواهی پایان کار و به تبع آن فروش اقساطی انجام نمی‌شود و در نهایت امکان تحویل واحد نیز وجود ندارد.  به‌گفته وی، از مجموع 2 میلیون و 210 هزار واحد مسکن‌مهر که تسهیلات آنها پرداخت شده تاکنون کار ساخت یک‌میلیون و 945 هزار واحد به اتمام رسیده است. از سوی دیگر مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه‌ریزی برای افتتاح ماهانه پروژه‌های مسکن‌مهر این شهر خبر داد و گفت: مسائل جانبی فاز ۸ حل شد. گفتنی است دیروز ۲۱۱۴ واحد مسکن‌مهر پردیس در ۸ نقطه افتتاح شد.


Page Generated in 0/1448 sec