printlogo


کد خبر: 177236تاریخ: 1396/4/1 00:00
سرخط خبر

 ولادیسلاو ماسالوف، رئیس شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه گفت، این شرکت به عنوان سازنده هواپیماهای مسافری سوپرجت ۱۰۰ به دنبال گشایش دفتری در ایران است.
 مدیر طرح و برنامه بانک مسکن اعلام کرد امکان دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن با استفاده از اوراق تسه قبل از مهر ۹۴ فراهم شده است.
 حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع مجلس با اعلام اینکه بیش از ۷ ماه از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون صنایع با وزیر صنعت می‌گذرد، گفت: هنوز خبری از برگزاری جلسه دیگر برای بررسی قراردادهای جدید خودرویی نیست.
 وزیر بازرگانی پاکستان گفت: مقدمات برای امضای موافقتنامه تجارت آزاد با ایران در حال آماده شدن است.
 براساس بخشنامه بانک مرکزی، تاسیس و انحلال نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانک‌ها، تعاونی‌های اعتبار و صندوق‌های قرض‌الحسنه، فقط با مجوز بانک مرکزی امکانپذیر خواهد بود و مبلغ جریمه بانک‌های متخلف به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
 ۳۷ قلم از فرآورده‌های نفتی و ۴۸ محصول پتروشیمی مکلف به ثبت شناسنامه و نصب شناسه براساس 3 اولویت زمان‌بندی از تابستان شدند.
 سیداحمد مقدس، رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: کارخانجات لبنی اردیبهشت پارسال به بهانه ضرر بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان از بهای شیرخام دامداران کم کردند و به‌رغم دریافت مشوق صادرات هنوز زیان دامداران را جبران نکرده‌اند.
 دیوان عدالت اداری، ۳بند از دستورالعمل خوداظهاری مالیاتی سازمان امور مالیاتی را ابطال کرد.
 وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فاز اجرایی طرح کارورزی از امروز خبر داد و گفت: در قالب اجرای این طرح، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده باشند براساس اولویت در صورت احراز صلاحیت، برای اشتغال به کارفرمایان و واحدهای تولیدی معرفی می‌شوند. تاکنون 200 هزار نفر در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند.
 ۴ طرح «توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار (تکاپو)»، «مشوق‌های بیمه‌ای سهم کارفرما»، «کارورزی» و «مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی» در قالب بسته جامع اشتغال فراگیر از سوی دولت به سراسر کشور ابلاغ ‌شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec