printlogo


کد خبر: 177291تاریخ: 1396/4/3 00:00
کوتاه‌و‌گویا

  محسن انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از بررسی شاخص‌های عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مشاوران وزرا در امور ایثارگران برای ارزیابی عملکرد آنها و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر و فعال در حوزه ایثارگران خبر داد.
  طرح ایمن‌سازی بزرگراه امام رضا(ع) انجام و در آن 700 متر طول از گاردریل حاشیه این بزرگراه مرمت شد.
  نشست علمی- ترویجی به مناسبت ثبت قصه میهمان‌های ناخوانده، میراث شفاهی نماد صلح و دوستی ایرانیان در قالب رونمایی از اثر، سخنرانی علمی، اجراهای نمایشی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه محصولات مرتبط، 18 تیرماه در حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.
  کودکان مبتلا به سرطان ساکن در اقامتگاه محک، در کنار والدین خود لحظات شادی را تجربه کردند و ساعاتی با نمایش پرهیجان گروه تئاتر اسرا به بازی و شادی همراه دیگر دوستان‌شان سرگرم شدند. تا پایان سال 1395 بیش از 27 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند.
  مستند «درد مقدس» با برداشتی از زندگی شهید چمران در جنوب لبنان، چهارشنبه 31 خرداد، همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از آماده‌سازی 171 بوستان شهری برای تابستان خبر داده و گفت: منطقه 20 دارای 171 بوستان است که بازپیرایی قطعات فضای سبز، رفع نقایص احتمالی تجهیزات روشنایی و مبلمان شهری و بهسازی سازه‌های خدماتی در تابستان آماده خدمت‌رسانی است.
  امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 گفت: مهدهای قرآنی برای کودکان با عنوان غنچه‌های طوبی در داخل یا نزدیک مساجد محله‌ها راه‌اندازی می‌شود که در آنها به اجرای طرح آموزش رایگان، قرائت، حفظ و مفاهیم همراه با تامل در آیات قرآن کریم، آموزش قصص قرآنی، برگزاری مسابقات همراه با اهدای جوایز متنوع خواهیم پرداخت.
   فرزاد فتاحی‌زاد، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 16 گفت: منطقه 16 در راستای اهداف کلان این معاونت در بخش‌های اداره‌های کل پشتیبانی، تشخیص و وصول درآمد، حقوقی، حسابرسی، مالی و اموال، برنامه‌ریزی مالی و اقتصاد شهری و سازمان املاک و مستغلات  با کسب امتیاز 99/94، به‌عنوان منطقه برتر در مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران انتخاب شد.
   پوریا سوری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از امضای تفاهمنامه‌ای با همایون شجریان و سهراب پورناظری خبر داد و تشریح کرد: هدف این تفاهمنامه استفاده از زبان و ابزار هنر برای شناساندن و معرفی میراث فرهنگی ملموس و ناملموس به مردم است.


Page Generated in 0/0068 sec