printlogo


کد خبر: 177322تاریخ: 1396/4/7 00:00
اخبار

با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران
رهبر انقلاب اسلامی از آیت‌الله مظاهری عیادت کردند
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای صبح روز شنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله العظمی مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عیادت، در جریان روند درمان آیت‌الله مظاهری قرار گرفتند و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کردند.

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر انجام شد
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1049 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه‌ قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.


ضربه وزارت اطلاعات به یک تیم تروریستی
وزیر اطلاعات گفت: روز یکشنبه با اقدامی بموقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند. حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر با بیان اینکه همه چیز در اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته، امکان اقدامات تروریستی برای سازمان‌ها و گروهک‌های تروریستی در حد بسیار بالایی به حداقل رسیده است. وی اظهار داشت: خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج) به مردم کشورمان اختصاص به عید و غیرعید ندارد و ما دوست داریم هر روز برای مردم و کشور ما عید باشد، همراه با شادمانی، آرامش و امنیت. وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای حرکت رو به جلوی کشور در جهت شکوفایی و بالندگی، افزود: وظیفه‌ای که در این زمینه بر‌عهده سربازان گمنام امام زمان(عج) نهاده شده است به‌یاری خدا و عنایات اهل‌بیت(ع) ان‌شاءالله برای مردم محقق شود و بتوانیم در ادای وظیفه شرمنده مردم نباشیم. علوی تصریح کرد: در اقدامات اخیر صورت‌گرفته، عمده گروهک‌های تروریستی ضربه خوردند و روز یکشنبه با اقدامی بموقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.
بازداشت گروه وابسته به داعش در روز قدس
وزارت اطلاعات همچنین در روز قدس، یک گروه تروریستی وابسته به داعش را که قصد انجام اقدامات تروریستی در ایران را داشت، بازداشت کرد. در اطلاعیه وزارت اطلاعات در این‌باره آمده است: «به‌استحضار ملت شریف ایران می‌رساند در آستانه عید سعید فطر و همزمان با روز جهانی قدس، سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان‌های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به‌همراه تجهیزات انفجاری و انتحاری بازداشت نمایند. از این گروهک تروریستی، 3 قبضه کلاشینکف، یک قبضه مسلسل برتا به‌همراه صداخفه‌کن، دوربین دید در شب، 3 کمربند انتحاری، 3 گوشی تجهیزشده جهت انفجار از راه دور، مقادیر زیادی فشنگ، مواد پیش‌ساز بمب، فتیله انفجاری، کیت‌های انفجاری، وسائل الکترونیکی، بیسیم و سایر ابزارهای فنی ساخت بمب کشف و ضبط گردید».
 


Page Generated in 0/0064 sec