printlogo


کد خبر: 177335تاریخ: 1396/4/7 00:00
کوتاه و گویا

آناهیتا محبت، مدیر تربیت بدنی بانوان شهرداری منطقه یک گفت: با هدف ارتقای سلامت بانوان، 5 ایستگاه ورزشی پایلوت در منطقه یک با حضور مربی متخصص ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان به صورت رایگان فعال بوده و این 5 ایستگاه مشمول تغییر ساعات شده تا  ورزشکاران روزه‌دار بتوانند از این مراکز استفاده کنند.
 فرزاد فتاحی‌زاد، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 16 گفت: منطقه 16 در راستای اهداف کلان این معاونت در بخش‌های اداره‌های کل پشتیبانی، تشخیص و وصول درآمد، حقوقی، حسابرسی، مالی و اموال، برنامه‌ریزی مالی و اقتصاد شهری و سازمان املاک و مستغلات  با کسب امتیاز 99/94، به‌عنوان منطقه برتر در مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران انتخاب شد.
همزمان با ماه مبارک رمضان طرح بیت‌النور در منزل سرگرد پاسدار شهید شهرام زلفی از شهدای وحدت با حضور مدیران شهری منطقه 19 برگزار شد. شهید زلفی به همراه دیگر شهدای وحدت در تاریخ 26/7/1388 در یک عملیات تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 گفت: خیابان انقلاب، بلوار کشاورز، خیابان کارگر و خیابان ولیعصر از خیابان‌های اصلی منطقه هستند که بیشترین تعداد کیوسک‌ها در همین خیابان‌ها دیده می‌شود و تعمیر و نوسازی این کیوسک‌ها آغاز شده است.


Page Generated in 0/0064 sec