printlogo


کد خبر: 177338تاریخ: 1396/4/7 00:00
اخبار

رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در شاهرود
معاون استاندار و فرماندار شاهرود از رشد66 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در شهرستان شاهرود در سال 96 خبرداد. مهندس هاشمی، فرماندار شاهرود گفت: این اعتبارات به تفکیک منبع از اعتبارات حاصل از2 درصد فروش نفت 84587 میلیون ریال و اعتبارات استانی جدول«10»، 317230 میلیون ریال است.   


مهار هدررفت انرژی در منطقه ساری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و رئیس کمیته شورای انرژی راهبردی گفت: منطقه ساری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای به امر بهینه‌سازی انرژی دارد و حاصل تلاش سال ۹۵، ۲۳ مصوبه در جهت کاهش مصرف است. حسینعلی طالبی در نخستین نشست شورای انرژی منطقه ساری در سال ۹۶ که با حضور معاونت‌ها و اعضای شورای انرژی منطقه برگزار شد از توجه ویژه مدیران ستادی به امر بهینه‌سازی مصرف انرژی گفت و بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از سیستم‌های انرژی در منطقه ساری فرسوده و قدیمی است، شاهد افزایش ۱۲۴ درصدی مصرف انرژی در سال 94 نسبت به سال ۹۳ بوده‌ایم که با نوسازی این سیستم‌ها توانسته‌ایم در سال۹۵، ۲۸ درصد کاهش مصرف داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در منطقه ساری شورای راهبردی انرژی از کارشناسان کارآمد و معاونت‌های شرکت تشکیل شده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های این شورا در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ شاهد کاهش ۲۳ درصدی در مصرف آب و کاهش ۲ درصدی در مصرف گاز در منطقه ساری بوده‌ایم که این مهم نتیجه تحلیل دوره‌ای و پایش دقیق کمیته فنی این شورا است که با بررسی موضوع و پیگیری‌های متعدد و اقدامات موثر محقق شده است. طالبی هدف از تشکیل شورای انرژی را تعیین شاخص‌ها و تعریف استانداردهای مشخص در منطقه و نواحی این شرکت خواند و اذعان داشت: حاصل تلاش شورای انرژی منطقه ساری در سال گذشته ۲۳ مصوبه بوده است که برخی از اقدامات موثر آن موجب اصلاح زیرساخت و به تبع آن کاهش و بهینه‌سازی مصرف
شده است.


Page Generated in 0/0065 sec