printlogo


کد خبر: 177380تاریخ: 1396/4/8 00:00
کوتاه و گویا

 محمدرضا غلامی، معاون امور
فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه 7 از حضور مبلغان مذهبی ویژه بانوان و آقایان در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان شهید نیاکی با هدف اطلاع‌رسانی، تقویت آگاهی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در امور دینی به شهروندان اشاره کرد.
 نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13  از اجرای طرح نگهداشت مینیاتوری شهر خبر داده و هدف آن را  کاهش آسیب‌های احتمالی مرتبط با فرزندان زنان سرپرست خانوار و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اعلام کرد.
 انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: 32 کارگاه آموزشی سامانه نظارت همگانی 1888 از ابتدای امسال در مدارس، مساجد و سراهای محلات منطقه 15 در راستای ارتقای سطح مسؤولیت و مشارکت‌های مردمی به اجرا درآمده است.
 موزه ملی علوم و فناوری در تابستان 96 کمپ تابستانی علمی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کرده و در این کمپ
علمی- آموزشی دوره‌های «نقاشی خلاق»، «نمایش خلاق» و «سفالگری» و «جُنگ‌های علمی» انجام خواهد شد.
 فاطمه تنهایی، مشاور شهردار منطقه 11 در امور بانوان گفت: با فعالسازی شبکه مشاغل خانگی در این منطقه سعی شده بانوان سرپرست خانواری که امکان خروج از منزل را ندارند؛ کمکی به توانمندی آنان از لحاظ اقتصادی و مالی شود.
 غلامرضا امامی، نویسنده کتاب «قدس، رویای ما»  از چاپ دوباره‌ این کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد. این کتاب در 4 بخش دیباچه، رویا، آزادی و بازگشت ارائه شده است. کتاب مناسب گروه سنی «ب» و «ج» (7 تا 12 سال) است و 14 هزار تومان قیمت دارد.
 محمدبیدشکی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 21 از اقدامات کنترلی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این معاونت به منظور مهار آفت سفید بالک سطح درختان توت و زیتون موجود در فضای سبز این منطقه خبر داد.
 اسماعیل همتی‌ازندریانی، سرپرست هیات باستان‌شناسی استان همدان گفت: با توجه به اینکه محوطه باستانی تپه حاجی‌خان در روستای رزقان در محدوده محصور ساخت پتروشیمی ابن‌سینا فامنین همدان قرار دارد، نجات‌بخشی آن در دستور کار قرار گرفت.
 زهرا اجاق، دبیر علمی هفتمین همایش ملی موزه ملی علوم و فناوری پایان تیرماه را به عنوان آخرین فرصت دریافت چکیده مقالات این همایش سالانه موزه تحت عنوان «میراث علم و جامعه» اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان تیرماه چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و آخرین مهلت ارسال مقاله کامل پایان مهرماه ۹۶ خواهد بود.
 امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 به برگزاری تورهای زیارتی- تهرانگردی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با ایام این ماه مبارک ویژه شهروندان ساکن در این منطقه اشاره کرد. این تورها به مقاصد جماران، حرم مطهر امامزاده صالح(ع)، حرم حضرت امام خمینی(ره)، بی‌بی شهربانو(س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا شد.
 سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از تدوین و ابلاغ برنامه اجرایی محله‌های بیست‌گانه این منطقه براساس نظر شهروندان و با هدف رفع نیازهای شهروندی خبر داد.
 امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح سنگ‌فرش خیابان دماوند تقاطع امیرکیایی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد شهروندان خبر داد.
 حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 از احداث مسیر دوچرخه در محله طرشت در حدفاصل خوابگاه شماره 3 دانشگاه صنعتی شریف تا در شمالی دانشگاه به منظور کاهش آلودگی هوا خبر داد. در طول مسیر یادشده 40 عدد لوگوی دوچرخه ترسیم شده و در 4 مقطع از  مسیر نسبت به انجام اصلاحات هندسی اقدام شده است.
 نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 به برگزاری جشنواره تفریحی- ورزشی پردیس نیایش در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این جشنواره هر شب صدها نفر از شهروندان منطقه 13با گروه‌های سنی مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان  در محل غرفه‌های ورزشی حضور یافته و به صورت رایگان به تفریح و ورزش ‌پرداختند.
 در مراسمی که با نام «میهمانی هنر تهران» در مجتمع «دیدی بود» برگزار شد، از 6 چهره برجسته و صاحب سبک فرهنگ و هنر کشورمان در عرصه‌های ادبیات، سینما، تئاتر، روزنامه‌نگاری و موسیقی، آقایان هوشنگ مرادی کرمانی، مسعود کیمیایی، محمدعلی کشاورز، اسماعیل خلج، بهروز بهزادی و صدیق تعریف، با حضور جمعی از هنرمندان و نیز مدیران اقتصادی، با اهدای هدایای نفیس، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.


Page Generated in 0/0334 sec