printlogo


کد خبر: 177392تاریخ: 1396/4/8 00:00
اخبار

مسی مارادونا را به مراسم عروسی‌اش دعوت نکرد
فوق ستاره تیم‌ملی آرژانتین سرمربی سابق این کشور را به مراسم عروسی خود دعوت نکرده است.‌ به نقل از اوله، مراسم عروسی لیونل مسی جمعه در زادگاه این بازیکن یعنی شهر روساریو در ۳۰۰ کیلومتری بوئنوس‌آیرس برگزار خواهد شد. از همین حالا مقامات امنیتی سعی در حفظ آرامش این شهر برای مراسم عروسی لیونل مسی دارند. ۱۵۰ خبرنگار و نزدیک به ۲۶۰ نفر از دوستان و همبازی‌های لیونل مسی در این مراسم حضور خواهند داشت. افرادی همچون سرخیو آگوئرو، اسکوئل لاوتزی، آنخل دی ماریا و ژاوی از جمله افرادی هستند که به این مراسم دعوت شده‌اند. با این حال غیبت یک چهره سرشناس اخبار مراسم عروسی لیونل مسی را تحت تاثیر قرار داده است و آن هم غیبت دیگو مارادونا، سرمربی سابق تیم‌ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۰ است که خیلی‌ها او را الگوی لیونل مسی می‌دانستند. رابطه لیونل مسی و مارادونا در یکی، دو سال اخیر به سردی گراییده است. اخیرا مارادونا عنوان کرد: کاش رونالدو آرژانتینی بود و همین طور یک بار هم گفته بود که لیونل مسی در تیم‌ملی آرژانتین با شور و شوق زیاد کار نمی‌کند. با این حال تمجیدهایی هم از این بازیکن می‌کرد و بارها لیونل مسی را بازیکنی بزرگ در دنیا نامیده بود.

ستاره بایرن بازداشت شد
ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ به خاطر کتک زدن همسر سابقش بازداشت شد. به نقل از اکیپ، کینگزلی کومان یکی از استعدادهای فوتبال فرانسه است که در بایرن‌مونیخ بازی می‌کند و آینده درخشانی در انتظار اوست اما پلیس فرانسه این بازیکن جوان را به  خاطر کتک زدن همسرش بازداشت کرد و قرار است دادگاهی شود و چه بسا به زندان و پرداخت جریمه سنگین متهم شود. روزنامه اکیپ اعلام کرد کومان بشدت همسر سابق خود را مورد ضرب و جرح قرار داده است تا جایی که او 8 روز باید استراحت کامل کند و نمی‌تواند سر کار برود. کومان در سال ۲۰۱۴ از پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس پیوست و یک فصل بعد از آن به صورت قرضی راهی بایرن‌مونیخ شد تا بعد از درخشش در تیم گوآردیولا با ۲۱ میلیون یورو رسما بازیکن بایرن شود. با آمدن کارلو آنچلوتی شرایط برای کومان جوان بد شد و او کمتر در ترکیب بایرن به بازی گرفته شد. خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن جوان فرانسوی از بایرن مونیح به گوش می‌رسد و این احتمال زیاد است که او راهی منچسترسیتی شود تا بار دیگر شاگرد پپ گوآردیولا شود.

مهاجم تیم‌ملی سوئد به العین پیوست
مارکوس برگ با امضای قراردادی به عضویت تیم العین امارات درآمد. ‌به نقل از سایت باشگاه العین، تیم فوتبال العین امارات که یکی از 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود مارکوس برگ، مهاجم تیم‌ملی سوئد را از تیم پاناتینایکوس یونان به خدمت گرفت. مارکوس برگ در یورو ۲۰۱۶ برای تیم‌ملی سوئد به میدان رفت و یکی از گلزن‌ترین مهاجمان فوتبال سوئد و لیگ یونان محسوب می‌شود. او در جریان دیدار دوستانه ایران و سوئد که با پیروزی سوئدی‌ها همراه بود یک گل وارد دروازه ایران کرد. العین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

تکلیف سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری روز شنبه مشخص می‌شود
تکلیف استعفای سجاد انوشیروانی و معرفی سرمربی جدید تیم‌ملی وزنه‌برداری، روز شنبه هفته آینده مشخص خواهد شد. کناره‌گیری سجاد انوشیروانی از هدایت تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران با توجه به شروط کیانوش رستمی برای بازگشت به اردوی تیم‌ملی، یکی از مهم‌ترین اتفاقات این حوزه بود. در این راستا بسیاری از اهالی وزنه‌برداری با اظهار گلایه از شورایعالی فنی فدراسیون و همچنین علی مرادی معتقد بودند این کار به هیچ‌وجه به صلاح این رشته نیست. بویژه اینکه ملی‌پوشان ایران باید کمتر از 4 ماه دیگر مهیای حضور در رقابت‌های جهانی شوند. به هر حال فدراسیون وزنه‌برداری هم با توجه به وضعیت کنونی در نظر دارد وضعیت کادر فنی تیم‌ملی را در نشست آتی شورایعالی فنی مشخص کند. طبق اعلام فدراسیون وزنه‌برداری قرار است بیست و هفتمین جلسه شورایعالی فنی ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۰ تیرماه با اولویت بررسی وضعیت کادر فنی تیم‌ملی برگزار شود.


Page Generated in 0/0050 sec