printlogo


کد خبر: 177448تاریخ: 1396/4/10 00:00
سرخط خبر

 پاسکال پویان، رئیس شرکت توتال با تشریح برنامه‌های سال آتی شرکت متبوع خود برای شرکت در پروژه‌های ایران اعلام کرد تصمیم جدی برآن است که امسال در پروژه‌های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.
 کامران ندری، مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: آنچه مسلم است بانک‌ها و موسساتی که نرخ سود بالایی را پیشنهاد می‌کنند باید برای سپرده گذاران محل شک و تردید باشد زیرا این اقدام نشان دهنده این است که آن موسسه و بانک با مشکلاتی روبه‌رو است.
 وزارت راه‌وشهرسازی به منظور ایجاد رونق و توسعه بلندمدت مسکن اقشار میان‌درآمد و بالاتر،۴ راهکار توسعه بازار رهن و انتشار اوراق رهنی، استفاده از شرکت‌های‌لیزینگ، راه‌اندازی صندوق پس‌انداز یکم و توسعه بازار پیش‌فروش مسکن را طراحی و اجرا کرد.
 علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به زیان‌دهی شرکت‌های هواپیمایی گفت: تا 6 ماه آینده ۱۰ شرکت هواپیمایی جدید به مجموع ایرلاین‌های کشور افزوده می‌شود.
 شرکت‌های چینی و روسی  در جریان سفر رئیس‌جمهور چین به مسکو، قراردادهایی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار امضا می‌کنند.
 مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی برای توقف پروازهای خود به فرودگاه نجف مصمم هستند، اعمال نرخ‌های غیرمنطقی از سوی این فرودگاه خصوصی را دلیل این توقف عنوان کرد.
 علی‌اکبر مرزبان، مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر با بیان اینکه مراسم روز جهانی دریانورد ۱۴ تیرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، شعار امسال این مراسم را «دریانوردان مهم و ارزشمند هستند» اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0051 sec