printlogo


کد خبر: 177471تاریخ: 1396/4/10 00:00
اخبار

پیروزی مقتدرانه آلمان  مقابل مکزیک
تیم‌ملی آلمان موفق شد پیروزی مقتدرانه‌ای را مقابل مکزیک به دست آورد و راهی فینال مسابقات جام کنفدراسیون‌ها شد. به گزارش فارس، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در سوچی روسیه میان تیم‌های فوتبال آلمان و مکزیک پنجشنبه‌شب برگزار شد و شاگردان یوآخیم لو با 2 گل زودهنگام توسط گورتسکا در دقایق 6 و 8 در نیمه اول از مکزیکی‌ها پیش افتادند. در نیمه دوم آلمان باز هم تیم برتر میدان بود و روی حملاتی که تدارک دید، تیمو ورنر در دقیقه 59 گل سوم را به ثمر رساند تا خیال ژرمن‌ها تا حدودی از پیروزی در این دیدار و صعود به فینال راحت شود. در ادامه و در دقایق پایانی شاهد بازی جذابی بودیم و فابیان در دقیقه 89 با ضربه‌ای مهلک و دیدنی سرانجام دروازه تراشتگن را باز کرد اما این پایان کار نبود و این بار آلمان‌ها خیلی زود باز هم اختلاف را به 3 گل رساندند و امین یونس دقیقه 90 گل چهارم ژرمن‌ها را به ثمر رساند. شیلی پیش از این پرتغال را در ضربات پنالتی حذف کرده بود. دیدار فینال این پیکارها فردا ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. دیدار رده‌بندی هم ساعت 16:30 میان تیم‌های پرتغال و مکزیک برگزار خواهد شد.

نفت-کریمی؛ دستپختی که غافلگیرمان خواهد کرد
حضور علی کریمی روی نیمکت تیم فوتبال نفت تهران بدون شک یکی از جذاب‌ترین اتفاقات فوتبالی ما در فصل هفدهم لیگ برتر خواهد بود. به گزارش فارس، در روز 29 تیرماه سال 1393 بود که علی کریمی یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا با انتشار یک نامه احساسی، خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد تا باز هم با تصمیمش همه را متعجب کند؛ دقیقا مثل حالا که با قبول سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران باز هم هواداران جادوگر شگفت‌زده شده‌اند، چرا که در تیمی که شرایط خوبی نداشت پذیرش مربیگری کار هر کسی نبود و نیست. جادوگر فوتبال آسیا قطعا خودش به این نتیجه رسیده که باید با زمان بازیکنی‌اش تفاوت زیادی داشته باشد. باید سیاست پیشه کند؛ هم در رفتار و هم در گفتارش. باید یک زمان‌هایی زبان انتقادش را نگه دارد و هر چیزی را بیان نکند. باید بداند گاهی سکوت حلال خیلی از مشکلات است. او حالا یک آدم جدید است. او حالا می‌تواند نویدبخش حضور یک مربی بزرگ و در عین حال جوان برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس باشد. اگر کریمی گزینه سرمربیگری پرسپولیس نشود چه کسی بشود؟ او که هم هواداران زیادی در فوتبال ایران دارد و هم کلا شخصیت جذابی دارد. باید منتظر نخستین دستپخت کریمی باشیم؛ منتظر تیمی جذاب که احتمالا هوادار هم خواهد داشت. منتظر روزی می‌مانیم که باید رودرروی برانکو و پرسپولیس، دایی و سایپا، منصوریان و استقلال و قلعه‌نویی و ذوب‌آهن قرار بگیرد. آیا باز هم همان کریمی عصیانگر را خواهیم دید یا اینکه این کریمی با اویی که می‌شناختیم فرق خواهد داشت؟

بازیکن ملی‌پوش به لیگ یک تبعید می‌شود؟
محرومیت از لیگ برتر به دلیل سربازی!
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل قانون سربازی ممکن است از حضور در لیگ برتر محروم شود. به گزارش فارس، احسان پهلوان، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل باید طبق قوانین کشور به خدمت مقدس سربازی برود. پوشیدن پیراهن سربازی افتخاری برای هر ایرانی است تا به کشور و مردمش خدمت کند اما به نظر می‌رسد برای برخی ملی‌پوشان در همه رشته‌های ورزشی بویژه فوتبال باید تسهیلاتی در نظر گرفته شود زیرا پوشیدن پیراهن تیم‌ملی هم نوعی خدمت به کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر احسان پهلوان بازیکن تیم ذوب‌آهن باید به خدمت سربازی برود اما به دلیل اینکه تیم تراکتورسازی از جذب بازیکن محروم است بازیکن ملی‌پوش ذوب‌آهن طبق قوانین باید به یک تیم نظامی دیگر برود که دو تیم ملوان و فجرسپاسی گزینه‌های پیش روی پهلوان هستند. به این ترتیب احتمال دارد بازیکن ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن مجبور شود فصل آینده در لیگ یک به میدان برود که اتفاقی عجیب در فوتبال ایران محسوب می‌شود اینکه بازیکنی در حد تیم‌ملی به لیگی پایین‌تر تبعید شود فقط باعث دلسردی  باشگاه‌های سازنده می‌شود باشگاه‌هایی که بازیکنان را به فوتبال ملی ایران معرفی می‌کنند اما هنگام بهره‌برداری مجبور شوند آنها را به تیم‌های دیگر بفرستند و خودشان نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.


Page Generated in 0/0051 sec