printlogo


کد خبر: 177506تاریخ: 1396/4/11 00:00
پرسپولیس نمی‌خواهد آقای گل را از دست بدهد
قرارداد امیدوارکننده

مهدی طارمی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما با این تیم تمرین نمی‌کند. احتمالا در قرارداد این مهاجم بندهایی گنجانده شده که به او اجازه می‌دهد ملحق‌ شدن به تیم را برای مدتی به تعویق بیندازد. مهدی از باشگاه زمان گرفته تا پیشنهادهای خارجی‌اش را مورد بررسی قرار بدهد و درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. آنچه این بازیکن را درباره ترک پرسپولیس و حضور در لیگ‌های کرواسی یا یونان مردد کرده، در پیش‌بودن جام‌جهانی 2018 است. مهدی بخوبی می‌داند نیمکت‌نشینی در اروپا و دور شدن از فرم بازی، جایگاهش در تیم کی‌روش را به خطر خواهد انداخت و ادامه روند فعلی، او را در میان نفرات ترکیب اصلی تیم‌ملی حفظ خواهد کرد. با این وجود وسوسه پیشرفت در اروپا نیز هنوز همراه این مهاجم است.
3 هفته قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر، سرنوشت طارمی هنوز مبهم است و شاید این ابهام، به آمادگی او لطمه بزند. بدون تردید مساله کلیدی مهدی طارمی، مساله زمان است. ستاره بوشهری تابستان سال گذشته زمان بسیار زیادی را برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش هدر داد و همین موضوع، او را در یک وضعیت کاملا بحرانی قرار داد. طارمی در جلسه‌های تمرینی پیش‌فصل تیم برانکو آفتابی نشد و درست در شرایطی که همه هوادارها جدایی‌اش را به عنوان یک حقیقت قابل تحمل پذیرفته بودند، به ساختمان باشگاه رفت تا با مدیران پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق برسد. همه انتظار داشتند او را در تمرین تماشا کنند اما تصاویر تست پزشکی این بازیکن در ترکیه، او را در مقابل وحشتناک‌ترین هجمه‌های ممکن قرار داد. پشیمانی و بازگشت، سکانس بعدی این سناریوی هندی بود که سرانجام به صحنه آقای گلی او در لیگ شانزدهم کات شد. برای مهدی همه چیز خوب پیش رفت اما فشار سهمگینی که این بازیکن تحمل کرده بود، می‌توانست او را کاملا از فوتبال جدا کند.
تفاوت بزرگ این تابستان و تابستان گذشته برای طارمی، به قراردادش با باشگاه بازمی‌گردد. او بعد از پایان لیگ پانزدهم بازیکن آزاد بود اما حالا هنوز یک سال از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده و همین موضوع، عدم حضورش در جلسه‌های تمرینی را به موضوعی داغ تبدیل می‌کند. مهدی حتی در صورت دریافت بالاترین پیشنهادها از اروپا، هنوز بازیکن پرسپولیس است و باید به تعهدش برای حضور در تمرینات عمل کند. تاخیر دوباره در تصمیم‌گیری، یک تابستان نفرینی دیگر را پیش‌روی مهاجم بااستعداد تیم‌ملی قرار خواهد داد.


Page Generated in 0/0048 sec