printlogo


کد خبر: 177508تاریخ: 1396/4/11 00:00
اخبار

واکنش فدراسیون فوتبال به محرومیت تیم امید ایران
فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه محرومیت تیم  فوتبال  امید کشورمان از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا واکنش نشان داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حالی خبر عجیبی مبنی بر محرومیت تیم فوتبال ایران در صورت عدم حضور مدیر تیم در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا  منتشر شده که این موضوع نشان‌دهنده عدم اطلاع نگارنده این خبر از قوانین بین‌المللی است. پرسش روشن این است که اساسا عدم حضور یک نفر از کادر یک تیم چه ارتباطی می‌تواند به حضور یا محرومیت یک تیم داشته باشد؟ فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب قاطع این موضوع تاکید می‌کند که انتشار مداوم چنین شایعاتی که هیچ مبنای صحیحی ندارد، بدون شک باعث تشویش اذهان عمومی است و نشر آن در سطح جامعه درباره تیم‌های ملی جای تامل جدی دارد و باعث تنزل جایگاه منتشرکنندگان آن می‌شود.

آلمان فاتح یورو زیر ۲۱ سال شد
تیم فوتبال زیر ۲۱ سال آلمان با شکست اسپانیا قهرمان اروپا شد. دیدار نهایی یورو زیر ۲۱ سال جمعه‌شب بین 2 تیم اسپانیا و آلمان برگزار شد و آلمان توانست با یک گل حریف خود را شکست دهد. این گل را میشل وایزر در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند.  اسپانیا یک نیمه فرصت داشت نتیجه را جبران کند اما نتوانست دروازه ژرمن‌ها را باز کند. در نهایت بازی با تک‌گل وایزر به پایان رسید و آلمان قهرمان این رقابت‌ها شد.

مدافع عراقی مورد نظر پرسپولیس با قطری‌ها توافق نکرد
مدافع مورد نظر پرسپولیس که خبر از حضور او در لیگ ستارگان قطر داده شده بود، تصمیم گرفت به کار خود در تیم نیروی هوایی عراق ادامه دهد. به گزارش ایسنا و به نقل از العرب، سعد ناطق مدافع عراقی است که از فصل قبل مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و سرخپوشان تهرانی رسما با این بازیکن وارد مذاکره شدند.  با وجود اینکه بعضی از رسانه‌ها از توافق تیم المرخیه قطر با «ناطق» سخن به میان آورده‌اند اما این باشگاه قطری چنین توافقی را رد کرد. به نوشته العرب قطر، سعد ناطق قصد دارد قهرمانی در AFC کاپ را با تیم نیروی هوایی عراق به دست آورد و به همین خاطر قید حضور در المرخیه را در تابستان زد و می‌خواهد در فصل جابه‌جایی زمستانی با این تیم قطری قرارداد امضا کند. به این ترتیب، احتمال حضور این بازیکن عراقی در تیم فوتبال پرسپولیس هم بسیار کم است و او به سرخپوشان تهرانی هم نخواهد پیوست.

تقدیر AFC از فغانی، سخندان و منصوری
کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد تیم داوری ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها تقدیر کرد. رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها در حالی به میزبانی روسیه برگزار می‌شود که تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری نیز در این رقابت‌ها حضور داشت.  تیم داوری ایران در این تورنمنت دیدار آلمان مقابل شیلی و همچنین پرتغال برابر شیلی را قضاوت کرد. عملکرد نمایندگان داوری ایران در این دو بازی خوب بود، به‌طوری‌که مسؤولان کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی از این عملکرد تقدیر کردند.  کمیته داوران AFC با ارسال پیام‌های جداگانه به تیم‌های داوری ایران و عربستان، از حضور و قضاوت آنها در این تورنمنت تجلیل کرد و آن را افتخاری برای فوتبال آسیا دانست.

اظهارنظر بازیکنان لهستان علیه والیبالیست‌های ایران
بازیکن تیم والیبال جوانان لهستان علیه تیم کشورمان موضع گرفت. تیم والیبال جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان مقابل لهستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و نتوانست جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند. امتیاز 15 ست پنجم با سرویسی که بازیکنان ایران به تور زدند به سود لهستان رقم خورد و خوشحالی بازیکنان این تیم به طرف زمین ایران، سرآغاز یک درگیری لفظی و فیزیکی شد.  البته این درگیری با دخالت داور و مربیان 2 تیم خیلی زود به پایان رسید. ماتئوش ماسووسکی، لیبرو تیم جوانان لهستان درباره این درگیری گفت: تیم ایران را اصلاً دوست نداریم و شخصاً به آنها هیچ علاقه‌ای ندارم.


Page Generated in 0/0058 sec