printlogo


کد خبر: 177531تاریخ: 1396/4/11 00:00
کوتاه و گویا

با هدف افزایش روحیه نشاط و شادی، تقویت مهارت‌های ورزشی و فرهنگسازی برای استفاده از وسایل نقلیه پاک در راستای اجرای کمپین «آسمانی آبی، زمین پاک» دوچرخه‌سواری به صورت رایگان به اقشار مختلف شهروندان در بوستان  پارک آموزش منطقه 10 آموزش داده می‌شود.
عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات‌رسانی پزشکی به ۶۳ هزار و ۸۰۳ جانباز شیمیایی در کشور خبر داد و گفت: ۷۴۹ نفر از این عزیزان جانبازان شیمیایی شدید هستند و ۳ هزار و ۵۹ نفر نیز جانباز شیمیایی متوسط محسوب می‌شوند.
صونا آقابابایی، دبیر علمی سومین جشنواره سراسری «علم برای همه» گفت: سومین جشنواره «علم برای همه» همچون سال‌های گذشته در 2 بخش عمومی و ویژه در آبان‌ماه 96 همزمان با هفته علم برگزار می‌شود. با توجه به شعار جهانی ایکوم درباره فرهنگسازی و حل یکی از معضلات فرهنگی، اجتماعی، محیط‌زیستی و... جامعه توسط موزه‌ها، بخش ویژه سومین جشنواره موزه ملی علوم و فناوری به «زلزله و خانواده» اختصاص داده شده است.
حسین فودازی، دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران با اشاره به اینکه تغییر صدا بیش از 2 هفته می‌تواند پیش‌درآمدی از سرطان حنجره باشد، گفت: عوامل زیست‌محیطی و آلودگی هوا در کلانشهرها شانس ابتلا به سرطان‌های دستگاه تنفسی و تومورهای سر و گردن را می‌تواند افزایش دهد.
مسابقات ورزشی محلات با شرکت بالغ بر یکهزار شهروند منطقه 10 برگزار شد و از برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.
سومین قسمت از برنامه بومرنگ که توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تولید شده است در شبکه 3 و فضای مجازی پخش شد.
اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای شرکت در جشنواره و دیدن فیلم‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.
همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر  از 17 تا 22 تیرماه خدمات رایگان ترک اعتیاد، مشاوره حضوری و پیشگیری از اعتیاد با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 در ایستگاه راه‌آهن ارائه می‌شود.
 


Page Generated in 0/0063 sec