printlogo


کد خبر: 177572تاریخ: 1396/4/12 00:00
اخبار

حسن رحیمی، سرشناس‌ترین غایب انتخابی کشتی آزاد
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز المپیک ریو به‌دلیل مصدومیت نمی‌تواند در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد به روی تشک برود. به گزارش ایسنا، حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و یک طلا، یک نقره و ۲ برنز جهان در حالی که خود را مهیای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد می‌کرد، در حین تمرینات آماده‌سازی از ناحیه زانوی پای چپ بار دیگر دچار مصدومیت شد و نمی‌تواند در این رقابت‌ها روی تشک برود. آزادکار سبک‌وزن ایران در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و قصد دارد پس از رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه، پای خود را به تیغ جراحان بسپارد تا از این مصدومیت کهنه رهایی یابد. رحیمی پیش از این به دلیل همین مشکل با هماهنگی کادر فنی تیم‌ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی خودداری کرد تا خود را آماده حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه کند. با توجه به این اتفاق باید دید کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد در نهایت چه تصمیمی برای انتخاب نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس خواهد گرفت؟ سیداحمد محمدی، دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم که چند ماه پیش عمل جراحی انجام داده بود به‌دلیل دور بودن از شرایط مناسب بدنی از دیگر غایبان سرشناس مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد است.

تیم‌ملی والیبال نشسته مردان ایران قهرمان آسیا شد
تیم‌ملی والیبال نشسته مردان با شکست تیم قزاقستان، به عنوان قهرمانی دست یافت. در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم‌ملی والیبال نشسته مردان ایران با نتیجه 3 بر صفر تیم قزاقستان را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. در این دیدار مردان والیبال نشسته ایران در 3 ست پیاپی و با نتایج 15- 25، 19- 25، 12- 25 تیم قزاقستان را شکست دادند و قهرمان این دور از رقابت‌ها شدند. تیم والیبال نشسته مردان پیش از این در مرحله گروهی برابر تیم‌های چین، ژاپن، سریلانکا، قزاقستان و عراق به پیروزی دست یافته بود. والیبال نشسته بانوان ایران نیز پیش از این با کسب عنوان سومی موفق شد سهمیه مسابقات پاراآسیایی و جهانی را کسب کند.

واکنش عجیب مارادونا نسبت به غیبتش در مراسم عروسی مسی
احتمالا کارت دعوتم گم شده
دیگو مارادونا که یکی از غایبان بزرگ مراسم ازدواج مسی بوده به این اتفاق واکنشی جالب نشان داده است. لیونل مسی روز شنبه مراسم ازدواجش با «آنتونلا روکوزو» را در روزاریو برگزار کرد و در مراسمش میهمان‌های سرشناس زیادی هم حضور داشتند اما یکی از بزرگ‎‏ترین غایبان مراسم ازدواج او مارادونا بود که انتظار می‎رفت در این مراسم حاضر باشد که اینطور نبود. اسطوره ۵۶ ساله آرژانتینی در گفت‌وگویی ابتدا عروسی مسی را تبریک گفت: تبریک می‌‎گویم و امیدوارم چندین فرزند سالم داشته باشد. خود مسی می‌داند من خیلی عاشق او هستم. مارادونا در واکنش به دعوت نشدنش هم گفت: احتمالا کارت دعوت من در راه گم شده است. اما این نظر من نسبت به او را تغییر نمی‌دهد. او ورزشکاری خوب و انسانی فوق‌العاده است.

اعزام مربی ایرانی کشتی آزاد به نیکاراگوئه!
یک مربی ایرانی کشتی آزاد با درخواست فدراسیون کشتی نیکاراگوئه راهی این کشور می‌شود. به گزارش مهر، با توجه به درخواست فدراسیون کشور نیکاراگوئه مبنی بر معرفی یک مربی در رشته کشتی آزاد جهت حضور در تمرینات و شرکت در اردوهای تیم‌های کشتی این کشور، رضا عظیمی مربی جوان کشتی کشورمان از تیرماه به مدت 5 ماه در این کشور به فعالیت خواهد پرداخت. تمامی هزینه‌های اعزام، اسکان، تغذیه و حق‌الزحمه این مربی از سوی فدراسیون کشتی نیکاراگوئه تأمین می‌شود.


Page Generated in 0/0062 sec