printlogo


کد خبر: 177577تاریخ: 1396/4/12 00:00
کوتاه و گویا


تیم دوچرخه‌سواری شهرداری منطقه 3 با  هدف ارتقای روحیه شادی و نشاط شهروندان تشکیل شد.
به مناسبت بیست‌ونهمین سالگرد حمله ددمنشانه ناو «یواس‌اس وینسنس» آمریکا به هواپیمای مسافری ایران، از روز دوشنبه 12 تیرماه، فیلم «پرواز به عمق خلیج‌فارس» به مساحت 1800 متر مربع و به صورت نیم‌کره همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 17 و جمعه‌ها از ساعت 11 صبح الی 17  هر ساعت یک بار در سراسر نمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش در می‌آید.
جلسه هم‌اندیشی ترویج  فرهنگ دوچرخه‌سواری با حضور رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان تهران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 16، مدیر انتشارات و پژوهش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مشاور آموزش سازمان، کارشناس تبلیغات سازمان ترافیک و مدیر پارک ترافیک منطقه 16 برگزار شد.
محمد بیدشکی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 21 از اصلاح نورپردازی «المان حجمی سرو» در راستای حفظ آراستگی منظر شهری و زیباسازی مطلوب‌تر نقاط عبوری این منطقه خبر داد.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر خطرزا و مرگ‌آفرین بودن مصرف دخانیات گفت: 90 درصد افرادی که به سرطان ریه مبتلا می‌شوند، دخانیات مصرف می‌کنند. علی‌اکبر سیاری با بیان اینکه مصرف سیگار در دوران نوجوانی عمر فرد را 20 تا 30 سال کاهش می‌دهد، عنوان کرد: باعث تاسف است که معمولا افرادی که در سن تولید و اشتغال هستند، گرفتار دخانیات شده‌اند.


Page Generated in 0/0057 sec