printlogo


کد خبر: 177593تاریخ: 1396/4/12 00:00
سرخط خبر

 محمدهاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه ۷۰ درصد دارایی‌های نظام بانکی کیفیت ندارد، گفت: بانک‌ها مجبور به افزایش نرخ سود هستند.
 براساس گزارش‌های دریافتی قریب به ۱۳هزار میلیارد تومان چک مبادله‌ای تنها در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگشت خورده که این اعداد و ارقام حاکی از رشد ۳۶درصدی این عارضه و بیماری پنهان اقتصادی است.
 حسن شیبانی، معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: تا پایان سال 1395 بیش از 239 هزار تن شیرخام به از دامداران خریداری و همه مطالبات آنها را پرداخت شده است.
 اسدالله عباسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره‌جنوبی از موافقت دو کشور برای برقراری پرواز مستقیم خبر داد و گفت: بزودی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مربوط در این زمینه با یکدیگر مذاکره می‌کنند.
 محمدجواد آذری‌جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به درخواست مجموعه دانشگاهی، از رایزنی با دادستانی برای رفع فیلتر 2 سرویس بلاگ اسپات و یوتیوب خبر داد.
 شرکت فرانسوی توتال اجرای قرارداد 8/4 میلیارد دلاری توسعه فاز 11 پارس جنوبی را امروز امضا می‌کند.
 مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات کارآفرینی این بانک، گفت: در حال رایزنی با مجلس برای عاملیت بانک در طرح 5/1 میلیارد دلاری ایجاد اشتغال در روستاها هستیم.
 


Page Generated in 0/0058 sec