printlogo


کد خبر: 177605تاریخ: 1396/4/12 00:00
اخبار

تأسیس بورس ایده  در خراسان‌شمالی
استاندار خراسان‌شمالی گفت: باید زمینه راه‌اندازی بورس ایده با هدف ثبت ایده‌ها و تجاری‌سازی آنها به کمک سرمایه‌گذاران فراهم شود.
 به گزارش «وطن امروز» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به اعلام حمایت دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، پیگیری ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به عرصه حمایت از تولید و گسترش سهم مشاغل نرم‌افزاری در استان ضرورت دارد.
وی با اشاره به جذب همه سهمیه ابلاغی بنیاد مسکن در اعطای تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده، به نقش آنها در تأمین مالی حوزه تولید و اشتغال پرداخت و افزود: به دلیل ضعف یا تمایل اندک بخش خصوصی کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و اشتغال، دولت در این حوزه به‌طور عمده روی تسهیلات بانک‌های دولتی، همچنین جذب سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تکیه دارد.


ساماندهی۱۳۴ گلزار شهید در استان
مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۳۴ گلزار شهید تک مزار یا زیر ۵ مزار در چهارمحال‌وبختیاری باید ساماندهی شود.
 به گزارش تسنیم از شهرکرد، فریبرز نجفی ظهر دیروز در نشست با حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز ولی‌زاده، مسؤول امور ایثارگران نهاد ریاست‌جمهوری اظهار داشت: تمام گلزارهای شهدای دارای بیش از 5 مزار ساماندهی شدند که اکنون 134 گلزار شهید دارای یک یا کمتر از 5 مزار باید ساماندهی شوند. وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین نسل جوان افزود: سال گذشته در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رتبه دوم را کسب کردیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه 10 تا 12 هکتار زمین به ایثارگران استان واگذار شده است، بیان کرد: آماده‌سازی این میزان زمین و واگذاری اکنون به دستور استاندار انجام و در حال اجراست. نجفی خاطرنشان کرد: به همه ایثارگران 7 شهرستان در مرکز استان زمین واگذار شده است.


Page Generated in 0/0053 sec